Equidea schreef:ontzettend mooie tink die je onder je kont hebt, alleen moet ik wel zeggen dat je billenpartij net wat te groot voor het zadel is.
Dat dacht ik eigenlijk ook, maar durfde het niet te zeggen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Equidea schreef:ontzettend mooie tink die je onder je kont hebt, alleen moet ik wel zeggen dat je billenpartij net wat te groot voor het zadel is.

Dorientjee schreef:Ik kwam jou eerst veel op marktplaats.nl tegen. De paarden van jou werk stonden te koop!

commentaar is al gegeven en daar ga ik in mee

MelanieB schreef:Equidea schreef:ontzettend mooie tink die je onder je kont hebt, alleen moet ik wel zeggen dat je billenpartij net wat te groot voor het zadel is.
Dat dacht ik eigenlijk ook, maar durfde het niet te zeggen
leuke tink, sokjes ff aangroeien en hij is er helemaal

tassie schreef:foto's doen het niet...
Tinkerlady schreef:Hoi hallo,
Timber is eens van ons geweest. Aan particulier verkocht waar we nog contact mee hebben. Zij is bedonderd door mooie beloftes voor een nieuw tehuis, dacht hem een goed leven te geven omdat ze zelf niet meer mag paardrijden. Drie weken later staat hij ineens bij de welbekende handelaar te koop voor het driedubbele. Zij nu ontroostbaar, terugkopen niet haalbaar en Timmie de dupe. Ooit eens ons mannetje. We duimen allemaal voor een goede eigenaar.
Timber van de Hooghe Waerd. Als je meer wilt weten, kun je onze site bezoeken en desgewenst een mailtje sturen. Er is genoeg over hem te vertellen en we hopen hard dat hij een goed en liefdevol tehuis vindt!
Wie heeft deze kanjer gekocht?
Groeten Tinkerlady
PS: en die opmerkingen over zijn rug die kloppen ook. Hij is altijd met een aangemeten zadel gereden wat hem als een huis paste. Dat is nooit mee overgenomen, en met tijdelijke zadels kun je dus meteen aan hem zien als dat niet goed ligt. Kijk hieronder maar eens.....niks te zien. Dat ligt goed.
Ook zijn sokken zijn ruim aanwezig. Wij weten niet wat er nu mee is gedaan....geschoren of geknipt...arme knul!