M2 fjord Saar @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BiancUgo

Re: M2 fjord Saar @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 14:04

Hey saar,

Leuk om weer eens foto's van jullie te zien Knipoog
Ziet er goed uit zo onder de man, zadel lijkt op foto 4 erg veel naar voren te liggen, maar dit komt omdat saar hier net zijn been naar achteren heeft bij de rest vindt ik het zadel netjes liggen.
Succes jullie komen er samen wel..

Groetjes aan je ouders.. Knipoog

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 22:26

Nellekeee schreef:
Ziet er leuk uit, alleen ligt het zadel volgens mij vrij ver naar voren? Niet dat ik zo professioneel ben hoor maar misschien valt t jou ook op? Succes verder!

Het was me nog niet opgevallen, maar nu je het zegt. Denk dat het wel klopt wat Bianca hierboven zegt dat het meer zo lijkt doordat ze op foto 4 haar been net naar achter heeft. Ik rij haar daar ook iets naar binnen, richting schoudervoor, dus dan wordt ze ook nog eens korter aan deze kant.
Maar ik zal er eens op letten als ik het zadel er weer op leg Haha!

Thanx voor alle leuke reacties trouwens Lachen

Acda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 22:29

heej ziet er leuk ik uit.. Ik zie ook dat je zonder spoortjes rijd erg gaaf vooral omdat je al in het m1 rijd.. ben je dan eigenlijk niet al verplicht met spoortjes te rijden? ik heb dat gehoord dat je op een bepaald niveau verplicht ben om met spoortjes te rijden..

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 10:05

Acda schreef:
heej ziet er leuk ik uit.. Ik zie ook dat je zonder spoortjes rijd erg gaaf vooral omdat je al in het m1 rijd.. ben je dan eigenlijk niet al verplicht met spoortjes te rijden? ik heb dat gehoord dat je op een bepaald niveau verplicht ben om met spoortjes te rijden..

Klopt, vanaf de M1 moet je met wedstrijden met sporen rijden. Ik rij thuis meestal zonder sporen, meestal ook zonder zweep, gaat prima Cool

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 10:58

ze is echt een super mooie fjord Haha!

kathyY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 13:35

Ziet er netjes uit hoor. Haha!
Mooie fjord is het zeker.