xxrobinxx schreef:Heee Jor !
Zag er goed uitNog gefeliciteerd. (Al 3e keer
)
Nou, ik zie je nog wel een keertje op de manege en bied me natuurlijk aan voor cameraploeg.
Ahum, ploeg
Veel plezier daarzo ! xx
Daar hou ik je aan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xxrobinxx schreef:Heee Jor !
Zag er goed uitNog gefeliciteerd. (Al 3e keer
)
Nou, ik zie je nog wel een keertje op de manege en bied me natuurlijk aan voor cameraploeg.
Ahum, ploeg
Veel plezier daarzo ! xx

verography schreef:Ziet er weer goed uit. Moet zeggen dat ik jullie veel beter bij de L2 vind passen dan bij de B. Eindelijk ben je op het niveau aangekomen (landelijk) wat je behoort te rijden. Veel succes verder nog.

darkmoona schreef:wauw.. wat een super mooi beestje heb je onder je kont
echt heel mooi..
commentaar geven is niet mijn sterkste punt, dus hier begin ik ook maar niet aan.
ik kwam hier alleen even om te zeggen dat je echt een super mooi beesie hebt B)

RandyOrton25 schreef:hey jor
zag er toch nog goed uit op de foto's
zelf had je daar niet het gevoel van maar het viel weer reuze mee
wees maar lekker blij met je binnen bak haha
wij hebben onze zwemvesten al weer aan,
soms even opletten dat je je been op z'n plaats houd he
en hoe bevalt de binnenbak?
Probeer je hakken steeds uitgedrukt te houden, en je pony leren te wijken alleen op kuithulp, geen hakhulp. Daardoor moet je je been optillen (aangezien je iets aan de grote kant bent, kan wel hoor) en verlies je je beugel.

tassie schreef:ziet er goed it hoor jor, alleen soms iets te opgekropt, maar dat komt vast wel goedsoms even opletten dat je je been op z'n plaats houd he
en hoe bevalt de binnenbak?

kas_flower schreef:Ik zie dat je wat moeite hebt met je beugels bij het wijken?Probeer je hakken steeds uitgedrukt te houden, en je pony leren te wijken alleen op kuithulp, geen hakhulp. Daardoor moet je je been optillen (aangezien je iets aan de grote kant bent, kan wel hoor) en verlies je je beugel.
Verder leuke combi, jullie komen er wel

Fritsiej schreef:Jorinda, je hebt der toch weer lekker aan het lopen hoor! Volgens mij gaan jullie echt heel erg genieten op jullie nieuwe stal. Is daar echt geweldig, zo'n grote binnbak. En lekker buitenrijden!
Veel succes met de wedstrijden! Gaat vast wel lukken, want jullie vliegen al zo alle klasse door!
xx Lisa

fenja schreef:Hey Jorinda ziet er super uit wat fijn dat je nu een plekje hebt waar een lekere grote binnenbak is. Heel veel succes verder daar
Groetejs yvette

Wanted2003 schreef:Probeer je binnenbeen tijdens het wijken op de singel te houden en druk hem dan weg. Je buitenbeen mag dan wel naar achter om hem te begeleiden. Misschien dat je op deze manier ook minder snel je beugel verliest.
leuke pony

Christy__94 schreef:Ziet er leuk uiitleuke pony

__Marloes schreef:Woow, netjes hoor! Wat een gaaf beestje ook!
Van mij mag jij zelf je benen wat meer op je plek houden met het wijken, zoals Wanted2003 ook al zei, en een knik in je ellebogen houden.