Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

florrtje schreef:(tis allemaal spaans, tis zo wat anders dan een gewone bedoeing, met liggen, zitten, steigeren, voltige, etc..)
Essssss schreef:florrtje schreef:(tis allemaal spaans, tis zo wat anders dan een gewone bedoeing, met liggen, zitten, steigeren, voltige, etc..)
Wat is allemaal Spaans? Hier waar ik woon rijden ze toch echt met cap. Denken wél anders over paarden, maar zulk soort dingen zijn ze wel hetzelfde. Voor de rest is alles al gezegd. Heb er niets meer aan toe te voegen of over te zeggen, sommigen dingen vind ik persoonlijk niet echt kunnen.
_Maud schreef:Ik vind het echt super om te zien wat jij allemaal met je paardje doet !

) echt niet na doen!
Essssss schreef:Je zegt dat je daar heb leren rijden en ik heb het over de mensen ín Spanje?
Bijv: Dit ligt vast aan mij maar wat mij dus stoort is in je filmpje, dat hij je met zijn hoofd tilt. T'is nu nog dat je zo klein en ligt ben, maar uiteindelijk komt er wel heel veel last errop. Maargoed.

karev schreef:ik doe het je niet na!! knap hoor. Het enige waar ik me aan stoor, is die mexicaanse neusriem, en hoe die op de neus van je paard ligt.