Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BE_GENTLE schreef:Mag je met sporen rijden in een proef ? hmm lekker blond van mezelf maar is me nog nooit opgevallen haha.. maar ik vind het er goed uitzien.. mooie haf ook lekker mollig
Flevolander schreef:Ziet er goed uit !
Nu ze M loopt moet je eigelijk wel wedstrijd manen creeren he !
! Wat dat betreft vind ik het echt niet erg dat ik alleen maar door mag zitten... alleen die middendraf

gefeliciteert met je winstpunten.
Mara ik vrees dat jij straks de M al uit bent voordat ik een wedstrijd gestart heb! 
j0rinda schreef:ziet er goed uit zeg. je hebt der mooi voorelkaar.. ga lekker zo door zou ik zeggen.. in je sb zou ze volgens mij iets meer onder mogen treden maar je bent pas net M gestart dus dat komt helemaal goed!

Barbie1986 schreef:j0rinda schreef:ziet er goed uit zeg. je hebt der mooi voorelkaar.. ga lekker zo door zou ik zeggen.. in je sb zou ze volgens mij iets meer onder mogen treden maar je bent pas net M gestart dus dat komt helemaal goed!
Klopt, ondertreden vind ze moeilijk... maar als ze meer impuls heeft gaat het ondertreden een stuk beter. Ze heeft namelijk best een sterk achterbeen.
Commentaar kan ik ook niet echt geven. Misschien dat je in de middendraf alleen kan proberen om niet te ver achterover te hellen, maar dat kan ik je wel vergeven, aangezien dat niet meevalt

en verder wat communicatie foutjes maar dat kun je altijd hebben... Ene je gaat me toch niet inhalen he ??? HAha
!
!! silverbrumby schreef:jammer dat je m niet ingevlochten hebt..
En het lijkt of je zadel te ver naar voren ligt?