. Snel maar eens wat afspreken om een rondje op Zorro te rijden. Ze zouden het trouwens ook leuk doen in een tweespan Lia
Moeten we alleen wel wachten totdat Zorro weer zwart is i.p.v. grijs
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Snel maar eens wat afspreken om een rondje op Zorro te rijden.
Moeten we alleen wel wachten totdat Zorro weer zwart is i.p.v. grijs
) moeten we dat zeker eens proberen!

. Tvalt idd byna niet op dat het een
Je past er echt nog netjes op Daphne
. Lintjuuuh schreef:Jorine_ilysm schreef:Leuk ! ik blijf rebbel leuk vinden.
Ik vindt eerlijk gezegt dat jij er wel wat bete rop staat , maar Daphne misstaat niet!
Wie staat er beter op? De eigenaresse rijdt er zelf niet op hoor die is veel te groot
Heel leuke foto's Lia en het ziet er goed uit! Gaat heel netjes. Wanneer vraagt Daphne de startkaart aan?
QuickSilver schreef:Vind dit meisje ook echt te groot.. kan geen kwaad maar vind dat meisje waar hij van is (Demi?) er juist zo leuk op staan, waarvoor rijd zij hem niet?
en stoppen we er aan het eind van het jaar mee.
maar ik weet dat ze hem eerlijk en goed rijdt en hem niet in de weg zit, dus waarom niet.
En ja, hij wordt echt al weer wollig 
Als jij niet stil en in evenwicht kunt zitten met je lange benen, zit je je pony ontzettend in de weg en haal je hem uit evenwicht, waardoor hij nooit lekker kan lopen. Dus wat je zegt is niet helemaal waar.

nog meer leuke berichtjes dank jullie!! en ja ik weet dat het niet het ideale plaatje is maar hij heeft echt geen moeite om mij rond te dragen dan zal hij wel anders lopen hoor.