Rebbel @ dressage met Daphne

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ukkiepuk

Re: Rebbel @ dressage met Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 20:32

Ziet er goed uit hoor Daphne, ik weet hoe moeilijk hij soms kan zijn Clown . Snel maar eens wat afspreken om een rondje op Zorro te rijden.

Ze zouden het trouwens ook leuk doen in een tweespan Lia Haha! Moeten we alleen wel wachten totdat Zorro weer zwart is i.p.v. grijs Tong uitsteken

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 20:35

Dat is pas een goed idee! Als ik nieuwe wagen en tweespantuig heb (heb je nog even? Nagelbijten / Gniffelen ) moeten we dat zeker eens proberen!
Heeft Zorro mooi de tijd om bij te trekken, of misschien komt Reb er over 2 weken wel weer grijs onder vandaan Vork

Marieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 21:22

Ik vind het niet zo mooi de combinatie.
Ik zie liever een wat jonge/klein meisje erop. Denk dat dat voor de pony ook beter is, maargoed.

gizmo_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 21:24

Wat een leuke poownie zeg!!! echt heel knap paardje!

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 21:52

Vind dit meisje ook echt te groot.. kan geen kwaad maar vind dat meisje waar hij van is (Demi?) er juist zo leuk op staan, waarvoor rijd zij hem niet?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 23:05

Wat loopt hij super, cool diertje hoor!

ozzieozzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 04:49

Ziet er netjes uit, vind alleen dat de ruiter iets te veel naar achteren zit. Kan ook door de jas komen die ze draagt, vertekend misschien een beetje.

Zou wel gaaf zijn voor jullie als ze een startkaart zou gaan aanvragen

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 06:17

Héél netjes hor Lachen. Tvalt idd byna niet op dat het een
Shetlander is. Tong uitsteken Je past er echt nog netjes op Daphne Pling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 08:05

Lintjuuuh schreef:
Jorine_ilysm schreef:
Leuk ! ik blijf rebbel leuk vinden.
Ik vindt eerlijk gezegt dat jij er wel wat bete rop staat , maar Daphne misstaat niet Knipoog!

Wie staat er beter op? De eigenaresse rijdt er zelf niet op hoor die is veel te groot Knipoog

Heel leuke foto's Lia en het ziet er goed uit! Gaat heel netjes. Wanneer vraagt Daphne de startkaart aan? Clown

Demi :p

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 09:03

Ziet er goed uit! Liever iemand die net iets aan de grote kant is maar wel netjes dressuurmatig bezig is dan een kleintje die het dier niet aan kan. Er zijn niet heel veel shetten die op deze manier dressuur matig gereden worden, leuk om te zien!

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 10:04

QuickSilver schreef:
Vind dit meisje ook echt te groot.. kan geen kwaad maar vind dat meisje waar hij van is (Demi?) er juist zo leuk op staan, waarvoor rijd zij hem niet?

Rebbel is niet van Demi maar van Lia (IvoIce) Demi (mijn dochtertje) rijdt hem bij. Maar door tijdgebrek van mijn kant komt daar de laatste tijd niet zoveel van Bloos en stoppen we er aan het eind van het jaar mee.
Demi heeft een superleuk jaar met hem gehad en we hopen eind december in het L2 te kunnen eindigen.. Zal wel lukken, ze hebben nog maar 1 puntje nodig Knipoog

Zou leuk zijn als Daphne hem volgend jaar gaat uitbrengen .. Van het plaatje ben ik ook niet gecharmeerd Bloos maar ik weet dat ze hem eerlijk en goed rijdt en hem niet in de weg zit, dus waarom niet.

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 15:20

Hey Lia en Daphne! Weer lekker bezig geweest? Ziet er goed uit, hij neemt z'n achterhand al lekker mee zo.

Reb heeft inderdaad al weer aardig wat haar zeg!! Binnenkort maar even afspreken Lachen

Ik ben het overigens wel met lisaxxrody eens hoor, Rebbel heeft het eigelijk gewoon heel zwaar en is zeker aan zijn pensioen toe!! ROFL

Ik vind Demi (wist niet dat het haar pony is) er ook beter op staan maar Daf kan er ook best eens op, ze zit hem niet in de weg. Ik zie veel liever een shet die dressuurmatig wordt gereden dan dat er een klein kind op zit te plukken en schoppen, maar ieder zijn mening...

Oh en wat betreft de kwaliteit van de foto's... Wil jij van mij ook eens foto's maken?! Ziet er toch prima uit joh!

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 16:32

Ozzieozzie, Daphne zit indd nog iets te ver int zadel, zullen we volgende keer beter op letten, was weer even aftasten voor de eerst keer na zo'n tijd.

Plaatje is indd niet ideaal, maar indd, Daphne zit hem absoluut niet in de weg, dus kwaad kan het niet..

Daan, die achterhand gaat steeds beter ja, we blijven er aan werken Haha! En ja, hij wordt echt al weer wollig Nagelbijten / Gniffelen
We zullen eens afspreken voor foto's, wil wel een poging wagen Knipoog

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:43

Erg leuk om een Shetje zo aan het werk te zien. Het is de bedoeling dat mijn Shetje in de toekomst ook wat gaat dressuren Tong uitsteken

Waarom zou iemand die wat langer is niet op een Shet kunnen rijden? Je ziet soms ook dikke kinderen op een Shet rijden....die uiteindelijk dus zwaarder zijn dan iemand die lang en dun is. Dat de benen van een ruiter die lang is bijna op de grond komen, heeft het paardje niet eens in de gaten, dat is alleen een beetje vervelend voor de ruiter. Zo lang je niet boven het gewicht uitkomt dat een Shet kan dragen, lijkt mij niets mis met dit plaatje.

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 16:45

Lengte kan wel degelijk kwaad Ja Als jij niet stil en in evenwicht kunt zitten met je lange benen, zit je je pony ontzettend in de weg en haal je hem uit evenwicht, waardoor hij nooit lekker kan lopen. Dus wat je zegt is niet helemaal waar.

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 17:48

Ja klopt, maar dan heb je het of over iemand die echt bijna de grond raakt, of over iemand die niet kan rijden aangezien ie evenwicht niet kan bewaren. Ik ging even uit van een plaatje als dit, waarbij je iemand ziet die kan paardrijden en waarbij de benen nog lang niet op de grond komen. Dan zie ik geen probleem.

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 18:00

Die is lekker aan het lopen! Lekker los in het voorbeen. Leuke plaatjes Lachen

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 18:03

Sjen, dan heb ik je verkeerd begrepen Knipoog

Appelo, dankjewel Haha!

Daffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:55

wat leuk Haha! nog meer leuke berichtjes dank jullie!! en ja ik weet dat het niet het ideale plaatje is maar hij heeft echt geen moeite om mij rond te dragen dan zal hij wel anders lopen hoor.