Sodeletuut schreef:Ik vind dit niet zulke leuke reacties, we doen namelijk heel erg ons best met haar en met het longeren.. en ik krijg alleen maar negatieve reacties.. daar word ik ook niet blij van.. ik wil alleen even laten zien hoe het gaat met mijn paardje. we doen echt ons best hoor.. ik weet wel dat ik erbij heb gezet dat commentaar welkom is maarja ik had niet verwacht dat ik alles fout zou doen..
Het is helemaal niet negatief bedoeld maar meer uit het oogpunt van je paardje en van jou dat het inrijden een prettige ervarring word voor beide, het ziet er niet zo prettig uit op de foto's
Sodeletuut schreef:Ik volg alleen de raad van de instructeur op.. ik doe wat hij zegt.. hij zij dat zij mee moest rennen. hij zij dat ik de teugels vast moest pakken. hij zij dat ik dit allemaal moest doen en dat ik er al op kon enzoo.. en ik denk, hij heeft er wel verstand van..
Nee dat is echt een verkeerde instelling nooit je paard inrijden op basis van hij is mn instructeur en daarom heeft hij dr verstand van het blijft altijd nog jouw paard!
Ik heb een vraagje als je naar de foto's zou kijken alsof die van iemand anders zijn, hoe zou jij dan reageren bij deze foto's??
Ik zou iemand anders zoeken die je helpt bij het inrijden en helemaal overnieuw beginnen nu dat nog kan ik zou stoppen met dit gerommel en 1st een nieuwe goede basis leggen!