Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het grootste probleem wat ik heb is dat ik mijn binnenhand niet naar binnen kan plaatsen om stelling te vragen. volgende week heb ik een proefles en zal dan ook aangeven dat ik daar al jaren vanaf probeer te komen.
. Ik vind je tuig + laarzen mooi, alleen vind ik persoonlijk op een schimmel zwart mooier
.
.
Anoukie schreef:Leuke foto's en een mooie merrie. Ik vind je tuig + laarzen mooi, alleen vind ik persoonlijk op een schimmel zwart mooier
.
Ik heb nog wel een goed adresje hoor.
kan het nu weer fijn gebruiken, dus wordt niet verkocht.
Dat andere riempje heeft net zo veel nut als....... 
Lusitana schreef:Aha, okee. Dan is het ook niet echt verveling.
Slimme paarden vinden die "rondjes rijden" nl vervelend, ook als je regematig schakelt, ze kunnen het pad dan wel uittekenen dus een beetje meer of minder gas is dan geen uitdaging. Wat ze wél aan het denken zet, is wat ik zei, even buiten de patronen vallen. Een figuur in een figuur, overgangen in een figuur... Dan krijg je van "He wat is dit nu weer, wat wil ze nu?" dan moeten ze attent worden op je hulpen omdat ze niet meer kunnen voorspellen wat het is. Met name Lusitanos zijn de ruiter vaak voor in hun ijver.
Ze zien er chique uit! (net als je paard!) 
rijbroek zit precies hetzelfde ruitje in als in het dekje. zadel en hoofdstel zijn dezelfde bruine kleur. mijn handschoenen zijn in hetzelfde bruin als de laarzen. ik had de laarzen opzich wel donkerder willen hebben, maar die leken bijna zwart en dat vond ik niet mooi 
ben eerst maar eens aan het wennen aan deze beugellengte.
Bij zo'n gevlekte schimmel is er al kleurspel genoeg
maar dat is natuurlijk smaak.
bij de foto waar het binnenbeen het verst naar voren is zit ik weldegelijk en ik vind ook dat ik daar netjes zit.LiSSy schreef:corine: de foto's zijn vijna allemaal in lichtrijmomenten gemaakt, dan zit ik uiteraard niet op mijn billenbij de foto waar het binnenbeen het verst naar voren is zit ik weldegelijk en ik vind ook dat ik daar netjes zit.
in de galop kan ik inderdaad nog meer gaan zitten, maar voor mijn gevoel hang ik al enorm achterover