Die knappe Wisky Zit er echt goed uit, ze loopt heel goed! En alleen rechtop zitten, maar dat zei je zelf al!
Probeer meer rechtop te zitten en je handen niet vast te zetten bij je zadel!.leuke pony! Jullie zijn een leuke combi!
Eigen commentaar heb je eigenlijk al een beetje gegeven meid. Ziet er nog steeds heel leuk uit, ik wou dat ik zo kon rijden.
Leuk paardje. Ziet er goed uit, beetje opgekropt, maar dat had je zelf al gezegt.Verder ben ik het helemaal eens met je eigen commentaar.
Dena_mii : Ze loopt opzich best ruim met haar hals vind ik zelf. Maar ze heeft nogal korte hals waardoor het lijkt dat ze opgekropt loopt Cynthia: Meisj jij kan ook zo goed rijden
Dat ze een korte hals heeft had ik al gezien. Heeft mijn pony ook. Maar dan vind ik haar nog een beetje opgekropt lopen. Dus niet zo heel erg opgekropt.
Ik vind haar in het echt beter lopen als de foto's laten zien. Dus nu weet ik ook hoe foto's kunnen vertekenen Probeer je handen wat meer te dragen.
heey meissie ziet er goed uit commentaar heb je zelf al gegeven..ga zo door Wisky is echt een mooie pony
Wisky is een leuke ponytje hoor probeer idd wat meer rechtop te zitten even offtopic : @lepolight ,jouw avatar is echt vet!
Dankje we gaan vooruit Naomi_Punky: Nou ik ben niet te groot heel veel zeggen dat het past, en het past ook nog super hoor!