Zazou RousseauX Souvenir @ Work!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Re: Zazou RousseauX Souvenir @ Work!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 18:08

Zoro schreef:
Wat een gezeur!!!!!!!!!!! Jezus boeiend of haar hoofd dan kapot is dat haar verantwoordelijkheid, ze is heus wel oud genoeg om te bedenken wat goed voor haar is. al die zeurende mensen altijd! Op straat lopen is ook gevaarlijk kun je ook aangereden worden..
Leuk paard! Hoe groot is die?
Jij zeurt harder dan de mensen die over een cap beginnen. En misschien vind jij het niet boeiend als iemand voor de rest van z'n leven als een kwijlend plantje zit maar ik zou dat verschrikkelijk vinden.
Dus misschien dat door het nog een paard keer te zeggen ts op een dag wel en cap opzet.

Leuk paard!!

jolly_renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:23

ziet er goed uit milou!!
ik zie je denk ik nog wel een keer op stal Knipoog

Cinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 14:19

Mooi beestje! Goed dat ie nu al zo braaf is op de weg! Clown En tja, cap is eigen keuze vind ik!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 14:31

haan schreef:
Zoro schreef:
Wat een gezeur!!!!!!!!!!! Jezus boeiend of haar hoofd dan kapot is dat haar verantwoordelijkheid, ze is heus wel oud genoeg om te bedenken wat goed voor haar is. al die zeurende mensen altijd! Op straat lopen is ook gevaarlijk kun je ook aangereden worden..
Leuk paard! Hoe groot is die?

wow, nou zo kan die wel weer he? Ga jij maar eens met ambulance broeders in gesprek die kunnen je verhalen vertellen waardoor jezelf of deze amazone WEL een cap op zet.

On topic: Wat een leuk dier!

Inderdaad; ik denk niet dat jij komt om de boel weer bij elkaar en van het wegdek af te schrapen wanneer het wel fout gaat (en de kans daarop is veel groter zonder cap op een jong paard bij de weg langs dan wanneer je aangereden wordt met de auto b.t.w.)...

Een heel leuk paard om te zien, mag hier en daar wel iets meer op lengte blijven wat mij betreft. Succes met hem/haar? Knipoog

er1k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 14:49

De een ze dood is de ander zn brood.