Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kaitlin schreef:Dajami en BailyKarlos:
Hardstikke bedankt! Jullie snappen het tenmiste, vind het een eer deze beesten te mogen rijden!

snoepie12 schreef:ksb schreef:Dajami en BailyKarlos:
Hardstikke bedankt! Jullie snappen het tenmiste, vind het een eer deze beesten te mogen rijden!
Mag jij ze rijden ( trainen ), of heb je er gewoon een keertje op mogen rijden van je instructrice ( Karin ) ?

maar het zijn super leuke paarden ! en je zit er ook harstikke netjes op ! het gaat ook goed mte je paardje zo te lezen in je onderschrift
nou ik kom waarschijnlijk nog wel een keertje daar naar toe ! dan zie ik je misschien nog wel

Kaitlin schreef:Achja, t beestje is 6.. ken écht geen ander paard van die leeftijd die in deze graad van africhting verkeerd.

Kaitlin schreef:@ pollew0p: ik weet zeker nog wel wie jij bent! Ja het gaat wel goed met rijden hoor! We hebben nu even een pauze voordat we doorgaan in het Z. Met jou paardje ook alles goed?Jullie gaan best hard he volgensmij!
@ Erica: Dankje!! m'n groote trots!
Als het goed is de 25e in Dort, maar heb even niet kunnen rijden door wat probleempjes met haar mondhoek,maar we kunnen weer van start! Veel succes vandaag!!
@ KiWiKo: jaa, het is heel machtig om mee te mogen liften op zulke paarden, maar heb wel echt het gevoel van een 'beginner'. Deze paarden zijn zo goed gereden in de basis, dat ik bij wijze van spreken m'n schouder maar moet aanspannen en ze gaan scheef lopen, dus supergoede leermeesters!!
maar dan rijd ik wel gezellig mee ! vind ik leuk

Foto's zijn toch vaak moment opnames! 

snoepie12 schreef:Hardstikke bedankt! Jullie snappen het tenmiste, vind het een eer deze beesten te mogen rijden!

[/quote]

xLuus schreef:Wauw wat 'n kanjers zeg, zijn ze nou zo groot of ligt dat nou aan mij ?
Nogmaals super mooie paarden zeg!
Maar de Ferro is wel over de 1.80,dus echt een mega knuffel!

pollew0p schreef:ja het gaat harstikke goed ik ga waarschijnlijk de 30e L2 starten.. als er nou weer een keertje wedstrijd bij jullie is moet je het ff zeggen want had het aan karin gevraagt maar die had het weer drukdrukdrukmaar dan rijd ik wel gezellig mee ! vind ik leuk

Kaitlin schreef:pollew0p schreef:ja het gaat harstikke goed ik ga waarschijnlijk de 30e L2 starten.. als er nou weer een keertje wedstrijd bij jullie is moet je het ff zeggen want had het aan karin gevraagt maar die had het weer drukdrukdrukmaar dan rijd ik wel gezellig mee ! vind ik leuk
Owh leuk!! Er was pas wedstrijd, en er waren weinig mensen, je had makkelijk mee kunnen rijden!
In januari is er weer wedstrijd! Als ik de datum weet en het niet vergeet PM ik het wel!
Zijn gave paarden hoor ( nath hier is wel jaloers
) 
vet mooie beesten.
! ik denk dat iedereen daar wel last van heeft als ze het voor de eerste keer passage voelen, en ook nog eens op een ander paard!!.
dan vind ik het nogh netjes uitzien van jou orr!!!:D