Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zeer aansprekende pony. Het beeld is mooi en het straalt veel plezier uit.
Dat serieus een paard van tegen de 1.65 haha! Wel echt een mooie pony

Ik vind dat je ook heel netjes rijdt, en ach, misschien jammer van dat oogje dicht bij foto 1, maar ehct een onwijs mooi paard
veel plezier er mee! wiseguy15 schreef:vooral in de schouderpartij is hij een boel opgeknapt, ook heeft hij meer buik en kontspieren en heeft hij geen onderhals meergoed gedaan hoor!
We moeten natuurlijk nog een lange weg, maar hij is nog maar 4 
wiseguy15 schreef:voor een keuring willen ze dit graag zien

jaggie schreef:Ik blijf het een schitterende pony met een geweldige uitstralingen vinden en ik weet dan ook zeker dat jullie die eerste prijzen en hoge punten vast verdiend hebben, gefeliciteerd!
sunnymay schreef:Daar hebben we knappe Leandro weer!
Vind hem zo stoer en mooi!!
Jullie blijven een mooie combi zo samen!
Springen vindt hij erg leuk zo te zien! Springt netjes!
Ben je al gestart met wedstrijden?

)
het was echt niet hoog, ik denk iets van 50-60 cm.]

! .. het is een half broertje van myn pony
en hij lijkt er echt sprekend op..
behalve dan dat Armani bruin is
.. maar als ik je hoor over je pony hebben ze ook nogeens dezelfde instelling
! veel succes en plezier met hem en hopelijk horen we nog iets van je in de toekomst
!
Denica schreef:Springzadel erop en het parcours in jij
Leandro ziet er goed uit! Jammer van zn oog op de 1e foto.
En echt super punten joh
Maar eigenlijk zou ik het wel leuk vinden om volgende zomer een keer te gaan springen op concours. Ach, we zien wel hoe het loopt. Eigenlijk wil ik ook SGW met hem doen, maar dan nog bij de pony's, dus dan is volgend jaar het laatste jaar dat het kan. Ik denk niet dat dat lukt, misschien ga ik wel ooit oefencross rijden.Jiill_ schreef:Wat een gave pony! .. het is een half broertje van myn pony
en hij lijkt er echt sprekend op..
behalve dan dat Armani bruin is
.. maar als ik je hoor over je pony hebben ze ook nogeens dezelfde instelling
! veel succes en plezier met hem en hopelijk horen we nog iets van je in de toekomst
!

Tumba schreef:WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Jaloers![]()
![]()
![]()
![]()
SUPERMOOI DING! Waarom ga je geen keuringen lopen?
Fjuur schreef:Ziet er netjes uit hoor![]()
Mijn vriendin, Rebecca, heeft ook een pony, en heeft de zelfde vader
! super!