Lana Vivante @ work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ChrlOtte

Re: Lana Vivante @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 20:35

Even een update, sorry dat het zo laat is, maar we hadden problemen met de computer,dus kon ik niet antwoorden!

@ _PSM_: Dankjewel, ja Lana is niet echt gemakkelijk.. En ik wil alles rustig aan doen, niks forceren! Knipoog

@ Annumarie: Ik heb nog eens goed nagedacht over de cap, en ik denk dat ik hem terug ga opzetten! Knipoog

@ Fransje23: Ja, Lana is ook net zo! En ik ben er best wel serieus mee bezig, ja!

@ Geak: Geen draverlover? Nuja, dat is smaak natuurlijk, maar ik bne er alleszins wel fan van! En ja, we hebben les! Haha!

@ Tody: Ja, maar zoals ik al zei, ik ga m'n cap terug opzetten!

@ Ramooontje: Bedankt!

@ Gizmo_Lover: Dankje!!

@ marietek: Ja, dat is waar, maar ik ga er aan werken, bedankt voor je tip! Knipoog

@ Lieke: dankje, dat van die handen bij de schouderbinnenwaarts, daar werk ik aan!

@ Zinn: met de handen, zijn we momenteel mee bezig! Knipoog En zoals ik al zei, m'n cap gaat terug op! Dankje voor je reactie!

@ Danielledm: dankje, en dat van die rijlaarzen snap ik even niet Clown

@ Negerzoen: Dankjewel!! De schouderbinnenwaarts lukt eigenlijk wel al redelijk goed, alleen is dit juist een nogal verkeerde momentopname..

@ YoYo: Ja, is niks hoor! Knipoog

Groetjes,
Charlotte && Lanaa

weemi_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 20:39

is het niet raar dat je géén cap draagt tijdens de les , ik zou net denken om dat dan wel te doen , je ziet dat je paard een tijdje niet zo goed is bereden maar dat zal wel verdwijnen , nog veel plezier met haar

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 20:44

ik ben het wel eens met dat schoudenbinnewaarts, ik zie haar niet echt op 3 sporen lopen, terwijl dat bij schouderbinnenwaarts juist de bedoeling is..(ben der nu ook mee bezig)
gebruik meer je buiten hand en binnebeen zodat ze niet alleen der hoofd doet, maar ook der schouder. en niet je handen over elkaar, maar naast elkaar!! Haha!
verder vind ik het erg knap dat je al zo kan rijden voor 2,5 jaar.. Knipoog dat kon ik toen nog niet..!!