Jester aan het werk (dressuur + sprongetje) In Blauw/paars S

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

parouscha

Re: Jester aan het werk (dressuur + sprongetje) In Blauw/paars S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 07:40

Wat een leuk dier!
joker is idd wel een grappige naam zeg *LOL*

Leuk dat je toch nog zo intensief met hem bezig bent.

En pffff jeetje wat een typische bokt reacties zeg bij de 1ste paar berichten Scheve mond

jesterlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 07:58

parouscha schreef:
Wat een leuk dier!

En pffff jeetje wat een typische bokt reacties zeg bij de 1ste paar berichten Scheve mond

Jah ben het ondertussen gewend Knipoog Gebeurt altijd, wat je ook plaatst. Cool

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 08:05

Ja dat klopt ja.

Je moet er gewoon boven staan Cool Dromen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 07:35

parouscha schreef:
Wat een leuk dier!

Hahah ja ben het hier volledig mee eens, vooral om dat ik weet wie de eerste reactie er over geplaatst heeft die niet eens aanvoelt of dr paard kreupel loopt of niet Clown

Maargoed ontopic: Ik heb niets aan te merken op je rijvaardigheid Lachen Moet eerst zelf maar eens zien dat ik zo goed kon rijden haha (ik geef het teminste toe) Al rijd ik al 12 jaar, je rijd nooit lang genoeg om bij te leren:) Prachtig dier, en geweldige springer, Veel geluk met hem!!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 12:01

ik rij er ook eentje die Z2 gelopen heeft, maar ik zou nooit een stang omhangen als ik er niet iemand bij heb staan die mij goed kan begeleiden. die van mij heeft het ook niet nodig, omdat die gewoon netjes is bereden en alle z oefeningen doet zonder fratsen.
want op de foto´s zeg je het zelf ook bij die galopfoto bijvoorbeeld. jij houdt vast, paard spant zijn rug en trekt hoofd omhoog.
jij pakt het probleem aan met de in mijn ogen verkeerde oplossing. waarom begin je niet bij het begin? waarom doet hij zo, in plaats van er een stang in te hangen?
ik vind niet dat je een paard met een stang kan rijden als je zelf niet op dat niveau rijdt. het is niet voor niets pas vanaf de Z toegestaan op de wedstrijden. maar ja, wat de mensen thuis doen is niet te controleren he..

inga17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 13:39

leuk paard.. ik had ook een ducaat zijn goeie paarden hoor... maar dat meisje op die laatste foto.. leer eerst de verlichte zit...hoe vlakker jij gaat liggen hoe vlakker het paard springt

jesterlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 20:07

milo schreef:
ik rij er ook eentje die Z2 gelopen heeft, maar ik zou nooit een stang omhangen als ik er niet iemand bij heb staan die mij goed kan begeleiden. die van mij heeft het ook niet nodig, omdat die gewoon netjes is bereden en alle z oefeningen doet zonder fratsen.
want op de foto´s zeg je het zelf ook bij die galopfoto bijvoorbeeld. jij houdt vast, paard spant zijn rug en trekt hoofd omhoog.
jij pakt het probleem aan met de in mijn ogen verkeerde oplossing. waarom begin je niet bij het begin? waarom doet hij zo, in plaats van er een stang in te hangen?
ik vind niet dat je een paard met een stang kan rijden als je zelf niet op dat niveau rijdt. het is niet voor niets pas vanaf de Z toegestaan op de wedstrijden. maar ja, wat de mensen thuis doen is niet te controleren he..

Ik vind het geen reden om weer helemaal opnieuw te beginnen als hij af en toe spant, en ik vasthoud. Als je wel (op concours) Z rijd, en je paard een keer spant, zou je dan weer bij de B of L beginnen? Vind dit een beetje onzin. Ik heb nooit Z gereden, maar wel een aantal hoger opgeleide paarden gereden, paarden in training gehad. Enkele Paarden opgeleid, en dan begin ik bij het begin.
Maar jester heb ik niet opgeleid, ik denk dat het gewoon kwestie is van dat hij mischien te vroeg met S & T is gereden.
Dit zou ik nooit na kunnen gaan natuurlijk. Het is niet zo dat hij een probleem Nors opkijken heeft ofzo..Elk paard doet dit wel eens. En ik Leer er alleen maar van.

Ik ga niet opnieuw beginnen als hij het kent, en ik er plezier aan beleef. Helemaal niet aangezien hij een dagje ouder is, en ik niet van plan ben om te starten met hem. Ik heb liever dat ik nu met hem veel leer, en plezier heb, dat andere mensen me kunnen vertellen wat ik anders moet doen, zoals ik op bokt. Kan beter leren op een paard die alles al kent, dan met een jong ding, fouten maken omdat ik er nog niet bekend mee ben.

Mijn mening hoor, niet aanvallend bedoeld.

(En dan nog niet te spreken over sommige paarden en Ruiters in de Z2 en hoger, die de stang altijd (ook op concours) strak hebben staan.

Groetjes Megan