joker is idd wel een grappige naam zeg

Leuk dat je toch nog zo intensief met hem bezig bent.
En pffff jeetje wat een typische bokt reacties zeg bij de 1ste paar berichten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

parouscha schreef:Wat een leuk dier!
Gebeurt altijd, wat je ook plaatst.

parouscha schreef:Wat een leuk dier!
Moet eerst zelf maar eens zien dat ik zo goed kon rijden haha (ik geef het teminste toe) Al rijd ik al 12 jaar, je rijd nooit lang genoeg om bij te leren:) Prachtig dier, en geweldige springer, Veel geluk met hem!! milo schreef:ik rij er ook eentje die Z2 gelopen heeft, maar ik zou nooit een stang omhangen als ik er niet iemand bij heb staan die mij goed kan begeleiden. die van mij heeft het ook niet nodig, omdat die gewoon netjes is bereden en alle z oefeningen doet zonder fratsen.
want op de foto´s zeg je het zelf ook bij die galopfoto bijvoorbeeld. jij houdt vast, paard spant zijn rug en trekt hoofd omhoog.
jij pakt het probleem aan met de in mijn ogen verkeerde oplossing. waarom begin je niet bij het begin? waarom doet hij zo, in plaats van er een stang in te hangen?
ik vind niet dat je een paard met een stang kan rijden als je zelf niet op dat niveau rijdt. het is niet voor niets pas vanaf de Z toegestaan op de wedstrijden. maar ja, wat de mensen thuis doen is niet te controleren he..
heeft ofzo..Elk paard doet dit wel eens. En ik Leer er alleen maar van.