Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat ken ik, komt vanzelf, zeker met zo'n stoer paard

?
In overloon heb ik je ook zien rijden.. Wie rijd er nu op? , dan zal ik hem nog wel tegen komen
nog veel succes met je paard.
ennee die kop van mij dernaast gaat echt te ver haha
Citaat:ja , wel eens tegen je gereden.. in Overasselt volgens mij, en in Overloon.. In overloon heb ik je ook zien rijden.. Wie rijd er nu op? , dan zal ik hem nog wel tegen komen
Haha grapje.Citaat:Ziet er weer leuk uit! commentaar word al gegeven nog veel succes met je paard. ennee die kop van mij dernaast gaat echt te ver haha
Citaat:Alle rijkunstige dingen zijn al gezegd.
Maar als foto valt me de middelste op! Wat een sfeer! Prachtig die mooie herfst bomen op de achtergrond!
)
Niekoezz schreef:Citaat:ja , wel eens tegen je gereden.. in Overasselt volgens mij, en in Overloon.. In overloon heb ik je ook zien rijden.. Wie rijd er nu op? , dan zal ik hem nog wel tegen komen
Haha grapje.
Ken je die? 
Citaat:Nee, ik was met iemand mee. Anouk Ken je die?
Zit ze ook op bokt?Citaat:Kritiek is al genoeg geleverd, dus dat voegt niets meer toe!
Verder vind ik het een leuk paardje!
Om te oefenen met je houding zou je eerst in stap kunnen proberen om jezelf lang te maken en rechtop te zitten en dit dan uitbouwen naar draf en galop!
Succes!
Citaat:Ik heb nog wel wat tips voor je.
Probeer tijdens het rijden voor je uit te kijken.
Jij kijkt op de fotos naar beneden hierdoor ga je vaak automatisch ook meer naar voren leunen.
Probeer hierbij ook je hakken uit te drukken, hierdoor kom je ook wat rechterop te zitten.
Daarnaast moet je proberen je handen rechtop te houden, de duim boven.
Je rijdt met de zogenaamde pianovingers.Verder ziet het er goed uit.
Het belangrijkste is dat je probeert lekker ontspannen te zitten, dat werkt vaak het beste.
Dus ga zo door en blijf eraan werken.