Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

GinnyBanshee schreef:Bedankt voor de leuke reacties![]()
missy's vader is milano dus idd tuiger
Maar je ziet 'r meer ontspannen! Die Charlie Brown vind ik echt een gewéldig leuk beest, wat 'n leuke kruising met een zeer leuk resultaat! 
en missy natuurlijk ook

laura1987 schreef:Ik vind het er echt super uitzien, zoals (bijna) altijd.
Wat ik me alleen afvroeg is, waarom heeft die Charlie Brown oogkleppen voor of zie ik nu spoken?
haha
GinnyBanshee schreef:ja iddhaha
bedankt voor de leuke reacties, en ja ik kan wel meer fotos van charlie brown plaatsen maar hij is 3 dus dan krijg ik zoeizo boos commentaar van veel mensen want hij loopt nu al aan de teugel.. dus vandaar dat ik maar een paar fotos doe (de rest komen op mijn site) @ sweetheart : dankjewel, zal het proberen, ik doe dat namelijk omdat ik pijn heb in mijn rug al een tijdje, maar het is ook niet erg genoeg om naar een doktor te gaan dus ik zit dan gewoon iets anders maar het ziet er iets minder uit
Bellatrix schreef:laura1987 schreef:Ik vind het er echt super uitzien, zoals (bijna) altijd.
Wat ik me alleen afvroeg is, waarom heeft die Charlie Brown oogkleppen voor of zie ik nu spoken?
Dat is zijn lange voorpluk.