Fotoshoot van Figaro@work (Verbetering?)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ann_l0ves_fe

Re: Fotoshoot van Figaro@work (Verbetering?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:13

Hee chan!
Dat setje heb je altijd aan voor foto's Huilen van het lachen
Probeer geen geld te zoeken, recht op te zitten en handen bij elkaar te houden. Verder ziet het er netjes & ontspannen uit! Haha!

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 18:18

Dankje Haha! Haha ja, ik heb geen ander setje Huilen van het lachen Hij heeft ook nog een blauw shabrak, die zal ik de volgende keer wel gebruiken met foto's dan. *LOL*

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 19:52

Hey Chan,
Mooie foto's hoor!
Ik vind echt niet dat je streng bent met je handen. Ging het vandaag beter met je beugels een gaatje korter? Kom je dan niet met je knie over het zweetblad heen?
Ennuh.. Nienke wil straks ook naar Waarland komen hoor, dus lekker af en toe een lesje afspreken!

xCondor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:04

Als eerste: Erg leuk paard zeg! echt een leukerdje!
En ik vind je houding al verbeterd echt waar Lachen Het kan altijd beter, maar dan ook echt áltijd.
Ik ben het ook eens met je eigen commentaar.
En af en toe dan heb je je teugels ook eigenlijk net iets te lang, maar ik zie heel veel ontspanning in jullie samen.
ik heb er eigenlijk niet veel aan toe te voegen.

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 20:42

Lianne; M'n knieën komen dan niet boven 't zweetblad uit, ik had laatst juist m'n beugels een gaatje langer gedaan omdat ik dat wat lekkerder vond zitten, maar daardoor ging ik dus m'n hakken optrekken, dus nu zitten ze weer hoe ik ze daarvoor aldoor had. Ja
En super, ik zat er sowieso aan te denken om wat vaker weer te lessen want anders blijf ik maar "aankloten" zonder verbetering (hoewel ik tussen dit en het vorige topic geen les heb gehad Tong uitsteken), ik had niet verwacht dat Nienke daar ook naartoe zou komen. Ik wil van jou trouwens ook binnenkort weer eens een lesje nemen, maar dat komt allemaal nog wel als Fig verhuisd is etc. Knipoog

@mnOnniiej; Bedank! Lachen En klopt, ik heb heel snel de neiging om de teugels langer te laten worden. Figaro is redelijk moeilijk om kort te rijden en voor mijn gevoel loopt ie makkelijker als ie wat langer loopt, maar dan gaat hij op z'n economische standje lopen en "doet" hij dus eigenlijk niks, dus dat is niet de bedoeling. *LOL* Ook daar probeer ik zoveel mogelijk op te letten. Ja

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 21:10

Ziet er goed uit Chantal! *LOL*
Hij ziet er lekkerrrrr uit Cool

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 21:11

Dankje, en jaaa, wat een lekkerding is het hè? Pling