Verder vind ik dat je hem super aan het lopen hebt, wat een plaatje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het ziet er netjes uit, en succes in het M1.

Ziet er verder heel netjes uit
sjaantje schreef:Ik heb het filmpje nog niet bekeken, maar vind dat je er op de foto's netjes op zit.
Je handen mag je in het begin best iets breder houden, hoor, dat is helemaal niet zo erg. Verder geef je volgens mij de verkeerde hulp bij de schouderbinnenwaarts. Het is niet de bedoeling dat je de achterhand naar buiten duwt, maar dat je de voorhand met je buitenhand iets naar binnen toe duwt. Dat betekent dus dat je je binnenbeen dan helemaal niet naar achter hoeft te leggen.
Succes verder!
Ik heb al vanaf het begin dat ik mijn eerste SB reed altijd geleerd om het zo te doen zoals je op de foto's ziet. En niet bij 1 instructrice, maar bij zo'n beetje allemaal 
alles staat er al zo'n beetje
casperrr schreef:sjaantje schreef:Ik heb het filmpje nog niet bekeken, maar vind dat je er op de foto's netjes op zit.
Je handen mag je in het begin best iets breder houden, hoor, dat is helemaal niet zo erg. Verder geef je volgens mij de verkeerde hulp bij de schouderbinnenwaarts. Het is niet de bedoeling dat je de achterhand naar buiten duwt, maar dat je de voorhand met je buitenhand iets naar binnen toe duwt. Dat betekent dus dat je je binnenbeen dan helemaal niet naar achter hoeft te leggen.
Succes verder!
Hey bedank voor je reactie! Over de sb, dat vind ik echt apart trouwens!Ik heb al vanaf het begin dat ik mijn eerste SB reed altijd geleerd om het zo te doen zoals je op de foto's ziet. En niet bij 1 instructrice, maar bij zo'n beetje allemaal
Als ik hier op wedstrijd kijk zie ik ook bijna iedereen die hem zo rijd....
Stond er een tijdje terug al van te kijken hier op bokt dat iemand hem heel anders rijd dan ik gewend was!
Maar ik ga het zo is proberen bedankt!
Kont buitenwaarts is makkelijker dan schouder binnenwaarts. Met je been op die plek kan die bolle niet mooi om je been heen buigen