Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
maar helemaal super leuke fotos! Evelyne79 schreef:ziet er stoer uit, die gast op foto 3 en 4 is die uberhaupt blijven zitten of heeft die er naast gelegen?

wil dat eigelijk ook wel! is vast niet makelijk
super super foto's
! Ik had de foto's al gezien op internet, ik wist niet dat jij mee deed in het team van Ellen. Horseball is echt heel gaaf om te doen alleen jammer genoeg moet ik dan stoppen met springen, anders zou ik het echt zijn gaan doen!
nikki160287 schreef:Ik vind het ook niet echt paardvriendelijk, kan nooit goed voor de ruggen van die paarden zijn dat scheef hangen endergelijke. Zoals bijvoorbeeld op foto 3 en 4.
De paarden zullen het misschien best leuk vinden en het lijkt me ook gaaf. Maar ik zou het nooit gaan doen. Dit zeg ik niet om te zeuren en paarden kunnen heus wel wat hebben, maar de rug van een paard niet.
Je leert er waarschijnlijk wel goed van zitten!

Leuke foto's! 

nikki160287 schreef:Tijdens het overgooien end zit je ook scheef of achter in het zadel end. Jij hebt duidelijk niet zoveel verstand van een paardenrug.
Maakt verder niet uit, er zijn inderdaad meer dingen slecht.
Fijn dat jij uit een zin kunt afleiden of ik wel of geen verstand heb van een paardenrug.