Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ladylay schreef:vaak word er in een training deze manier voor laag diep en rond gebruikt..
handen laag en breed, richting been.
Bij ons word deze methode ook gebruikt, en mijn pony word er super los van.
en verder ga ik met de rest van de tips mee
leuk paard heb je

Roosje_ schreef:ladylay schreef:vaak word er in een training deze manier voor laag diep en rond gebruikt..
handen laag en breed, richting been.
Bij ons word deze methode ook gebruikt, en mijn pony word er super los van.
en verder ga ik met de rest van de tips mee
leuk paard heb je
Het paard moet dan inderdaad rond en laag lopen, en dat zie ik hier niet gebeuren.
En je hand breed? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ik rij mn pony's ook rond & laag in, maar ik hou mn hond gewoon op de plaats
Je hoeft ze toch niet naar beneden te duwen
Wanneer het paard op die lage lijn rond loopt hoor je namelijk gewoon je hand te ontspannen en naar voren te bewegen, dit kan gewoon met een normale hand & arm houding.

en die hand moet je dan maar over heen kijken
Aan je profiel foto's is wel te zien dat je ook op wedstrijd met brede hand rijd. 
Roosje_ schreef:@ Ladylay: dan verschillen daar meningen over. Ik leer het namelijk niet zo van mn instructrice.Aan je profiel foto's is wel te zien dat je ook op wedstrijd met brede hand rijd.
Flor schreef:Ik vind dat je een waanzinnig mooi paard hebt, lijkt me niet makkelijk te rijden ook! Maar ik zou je spoortjes inderdaad af doen, want ze lijken niet echt veel positief effect te hebben en als je je voet zo moet draaien om ze te gebruiken heb je er sowieso weinig aan, lijkt mij?