Precies hetzelfde als bij Fuego, op zijn kont moet nog veel bespiering komen, maar op zijn nek, daar zit al genoeg. Mooie gangen heeft Benisero zeg. Je hebt geluk met hem, jullie komen er wel
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Cayenne schreef:Wat een leuk dier! Is hij van jou?

!
tantjeuh schreef:Wat ik zou doen? Hand dragen én stil houden, en dan met je been vooruit gaan rijden. Rijdt hem gewoon maar eens een half uurtje echt vooruit, een heel stevig werktempo. Vooruit vooruit vooruit, en helemaal niets doen met je handen (behalve stelling e.d.). Je zal merken dat hij na een tijdje uit zichzelf je hand zal opzoeken. En als dat goed zit, dan kan je gaan beginnen met eens wat verzamelen en weer naar voor. Eens een overgang en meteen weer naar voren.
Meer die achterhand laten werken, zonder vanvoor ook maar iets te vragen..

Idra schreef:
).twist schreef:vergeet niet dat hij ook goed zijn rug erbij gebruikt
zodat zijn lende spieren goed ontwikkelen
als hij eenmaal zijn rug gebruikt zou je in de toekomst
vanzelf gelijk gaan voelen waneer hij het niet doet
al om al vind ik wel dat je goed bezig bent het ziet er
verzorgd en vertrouwd uit ga zo door meis
xxx
Benisero is echt mijn maatje en ik wil hem dat ook zo goed mogelijk rijden
sappho schreef:hey wat een super paard zeg! En ik vind dat de door de rust juist een heel mooi beeld tot stand komt! Echt een goede combi!
Ik zou juist wel door zoveel mogelijk gedragen te draven (daarmee bedoel ik zo langzaam mogelijk, maar nog wel goed zijn benen laten optillen!) de achterhand trainen. Door het tempo te verhogen zou je de rust wel eens helemaal kwijt kunnen raken... Verder, jij weet hoe het paard aanvoelt en jij moet beslissen wat het beste is, maar volgens mij komen jullie er wel!! Top