Bonte Tricolor @ fotoshoot by Patriciavt-Pictures

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Patriciavt

Re: Bonte Tricolor @ fotoshoot by Patriciavt-Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:27

Ik heb met eigen ogen gezien hoe het eruit zag. Je had je handen wel op die plek, maar echt vastzetten was het niet naar mijn idee. Vergeet niet dat je paard het ook onwijs spannend vond allemaal Knipoog
Helemaal tegen het einde van de foto's ging ze wel ontspannen en liep ze ook fijn! Voor een fotograaf (of het nou met een digitale spiegelreflex is of met een compact) is en blijft het moeilijk om precies de goede momenten op de foto te zetten.... Bloos

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 20:32

Patriciavt schreef:
Ik heb met eigen ogen gezien hoe het eruit zag. Je had je handen wel op die plek, maar echt vastzetten was het niet naar mijn idee. Vergeet niet dat je paard het ook onwijs spannend vond allemaal Knipoog
Helemaal tegen het einde van de foto's ging ze wel ontspannen en liep ze ook fijn! Voor een fotograaf (of het nou met een digitale spiegelreflex is of met een compact) is en blijft het moeilijk om precies de goede momenten op de foto te zetten.... Bloos

vind ik heel lief dat je dit zegt en doet me ook goed..... ik ben de afgelopen weken erg hard aan het trainen geweest en kan soms mijn handen even vast willen zetten om vervolgens te ontspannen... je ziet ook op sommige foto's mijn teugel los komen (in een boogje) en sommige waar mijn handen weer heel netjes naar voren staan en ze ook lekker loopt!!!
en tricolor is absoluut eenn paard dat als ik haar met harde hand rijd, ze gelijk omhoog komt.... dus dat zou ze ook echt niet pikken! maar ja op sommige foto's staan mijn handen niet netjes en gebruik ik teveel kracht ja..... maar ik weet dat het zelden voor komt en daarmee is het voor mij alleen maar jammer dat mensen gelijk denken dat ik mijn paard dagelijks zo rijd (kijk gerust eens op mijn site in mijn fotoalbum zou ik zeggen Knipoog ) terwijl dit gewoon niet het geval is..... maar dat blijft het momentopname en de gedachte hier op bokt dat als men één keer een hard-handgebruik ziet ze gelijk denken dat ik haar van alles aan doe Haha! (geloof me nogmaals dit zou ze echt no way pikken!!)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 01:37

Nagelbijten / Gniffelen en anders schieten we wat nieuwe als ik uniek op de foto kom zetten en probeer ik nog beter te timen Schijnheilig

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 08:53

Patriciavt schreef:
Nagelbijten / Gniffelen en anders schieten we wat nieuwe als ik uniek op de foto kom zetten en probeer ik nog beter te timen Schijnheilig

hahahaha welnee ik vind ze mooi!!! daar gaat het toch om?!??!

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 18:00

verder geen aardige reacties meer Haha!