hannexroza schreef:wat een leuke pony![]()
probeer hem iets actiever te rijden! verder ziet het er wel ontspannen uit
xx
Dankjewel!
gaan we ook zeker doen veel overgangen rijden en veel wegrijden en terugkomen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hannexroza schreef:wat een leuke pony![]()
probeer hem iets actiever te rijden! verder ziet het er wel ontspannen uit
xx
Anoukiie13 schreef:Toen lisanne al eventjes het elastiek op zijn nek neerlegde om hem om te doen ging die al naar beneden , en het elastiek stond niet eens gespannen en het was heel erg los dus ik ben het wel met lisanne eens want hij word echt niet gedwongen !
WinBinChes schreef:Leuke pony! Mag ik vragen hoe oud hij is?
Ik zie nergens spanning brittje. Dus ik weet niet waar je de spanning op basseert?
brittje88 schreef:Anoukiie13 schreef:Toen lisanne al eventjes het elastiek op zijn nek neerlegde om hem om te doen ging die al naar beneden , en het elastiek stond niet eens gespannen en het was heel erg los dus ik ben het wel met lisanne eens want hij word echt niet gedwongen !
misschien op dat moment maar op de foto 6 en 8 zie je toch duidelijk dat hij zn neus omhoog wilt doen en de halsverlenger strak staat. Op dat moment word hij dus wel degelijk gedwongen. Ik denk niet dat je dit probleem oplost door er een helastiek aan te hangen en hem maar naar beneden te duwen want het komt denk ik ergens anders vandaan.