De dressuur ziet er ietsje gespannen uit maar een10de plaats is toch nog goed
Die cross ziet er echt super uit, al zou ik het zelf niet durven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die cross ziet er echt super uit, al zou ik het zelf niet durven
Jou Flemmingh dame mag er toch ook wezen hoor! 
Meestal stonden we tussen de eerste 4 ofzo… dus dan was het toch een klein beetje een teleurstelling
Maarja, ik weet dat ze het kan 
Maar bedankt voor de tip 
Maar dat stond op één galopsprong na de hindernis vanuit het water (’t was dus een dubbel) deze cross was vrij hoog gebouwd vond ik zelf… En van die hoge hindernissen hebben we net geen foto’s
Er zijn wel crossen die wat lager zijn (zoals waregem enzo, misschien kun je hier voor het eerst starten?) 

Toch nog eens een poging wagen?
Ik zie haar zo graag en krijg ook zoveel terug! Met haar heb ik echt “de klik” zoals ze dit zeggen
Theux ligt in Luxemburg (in België) in de Ardennen dus! Heel leuke streek om te rijden 
Ik vind het erg fijn om dit allemaal te lezen

jullie brengen het nog ver !!
(Behalve dressuur dan
)
Jullie zijn al erg gevorderd samen! Op naar de top
Shanna_W schreef:@FYN: Het vliegtuigje was laag omdat het op een heuveltje stond, dus moest je direct terug naar beneden. Die hindernis aan het water was eigenlijk hoog, maar je sprong vanuit het water dus lijkt ze laag van aan de andere kant en de foto erna is idd een laagje!Maar dat stond op één galopsprong na de hindernis vanuit het water (’t was dus een dubbel) deze cross was vrij hoog gebouwd vond ik zelf… En van die hoge hindernissen hebben we net geen foto’s
![]()
Er zijn wel crossen die wat lager zijn (zoals waregem enzo, misschien kun je hier voor het eerst starten?)
Breng me niet op ideeën he
) en zou wel eens kunnen dat ik zaterdag weer balken in de piste sleep 
.
Het rijden ziet er heel netjes uit! 
En op foto 8 zie ik een stukje reclame van mijn favoriete auto

hihi
Maar jij kan ook niet klagen hé, je hebt zelf een heel leuk paard! 
Bip was in het begin ook altijd wat minder op de waterbak, maar al bij al nam ze dit snel op 
Hoe schaamtelijk hé 
Haar naam zelf vond ik eerst niet zo leuk
maar ondertussen is dit gewoon Bipje geworden hé
Ik vind het zelf ook wel knoddig klinken.
Het wedstrijdweekend is inderdaad vrij druk
maar de rest van de week neemt het niet meer tijd in beslag dan dressuur en springen hoor
(valt het op dat ik je probeer te overtuigen
)
en in de cross hadden we natuurlijk plezier
blij dat je dat op de foto’s kan zien ook
’t is idd een glitterbol, maar dat is natuurlijk leuk!
Ik denk ook dat ze plezier heeft in de cross
gewoon geconcentreerd
Ik vind het nog meevallen eigenlijk