Virtuoos @ dressuurwork (M2 - Z1)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Izzy19

Re: Virtuoos @ dressuurwork (M2 - Z1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 17:55

@ Anoukie: Geen 4-takt galop normaal gezien. Dat heeft toch nog nooit iemand tegen mij gezegd en ik voel het ook aan zoals een normale contragalop. Misschien lijkt het op de foto zo?

We zitten nu dus nog niet in het Z maar ik wil hem op tijd er aan laten wennen en dan kan ik later nog zien wat ik in de Z ga doen, op m'n trensje of stang en trens. Ik vond wel dat hij heel goed reageerde op de stang en trens. Maar aan de oprichting en extra verzameling moet dus nog wat gewerkt worden. Ik wou hem nu vooral vertrouwen geven en laten wennen aan de stang. Dat hij het niet als een of ander marteltuig gaat zien Knipoog

@ Foryourneeds: Ik ga daar enkel rijden, ik woon er wel niet ver af. Mijn paard staat bij mij thuis gestald. Maar ik heb geen eigen piste ter beschikking dus ga ik altijd te voet tot daar. Ik mag er altijd rijden aangezien ik hem bij hen heb gekocht en ze hun paard graag nog eens terugzien Haha! Ik weet niet waar jouw paard gestald staat?
Deze winter start ik de M2 bij LRV en de niveau 1 & 2 bij HROV

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:57

Ahzo, dan sta je wel vlakbij waar mijn paard staat.
Mijn paard staat in de palingsgatstraat. Lachen

M_nuela

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:59

WUAW.... wat een super mooi paard heb je..
idd. wat je zelf al zei kwa commentaar.
maar dat was het wel hoor..
Hij loopt erg mooi

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 18:02

Barco schreef:
leuk paardje hoor! Het ziet er heel vriendelijk uit! hij mag wat meer sluiten, maar voor de tweede keer met stang en trens is het heel begrijpelijk dat je het even niet doet!

Dat zag ik ook al, maar vind het er voor de tweede keer met mes en vork niet slecht uitzien.
Let op met je appuyementen dat je iets meer buiging neemt en dat de achterhand niet voorkomt.