Joppi @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hannexroza

Re: Joppi @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 22:59

Hele mooie fries Pling
idd veel vooruitgang te zien van je vorige topic en nu!
let soms een beetje op je houding en het overige commetaar&tips zijn al gegeven Knipoog
verder nog heel veel suc6 met dit prachtbeest
xx

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-07 23:27

Dankje! Haha!
Maar wat bedoel je precies met mijn houding? Lachen Rechtzitten, benen meer naar achter, niet in elkaar duiken zodra ze met der hoofd naar beneden gaat? Zoiets? Tong uitsteken

hannexroza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 23:28

ja idd zoiets Knipoog

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 16:15

Ok daar ben ik idd aan het werken, vooral die stoelzit krijg ik er maar niet uit Clown

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:21

Hoi,

Leuk paardje hoor!
Ik heb het idee dat ze op sommige foto s in je handen hangt, maar ik kan het natuurlijk ook goed mis hebben!!
Goed voorwaards houden is altijd goed!

Leuk halster hoor!! Ik heb hem namelijk in het roze...alleen lache ze me paard uit (tis een ruin) Hij word zelfs al gerard joling genoemd met ze bling bling Haha!

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:22

Leuk Fries!

Als tip voor "achter de loodlijn" wil ik je het volgende vertellen:
Mijn Fries heeft ook zo'n periode gehad, het is best moeilijk om het eruit te krijgen.
Wat ik als tip mee kreeg: veel overgangen rijden. Je zegt zelf dat ze haar hoofd omhoog doet => die reactie moet ze dus ook geven. Werk eerst aan het voorwaarts rijden dán pas aan het mooie plaatje (nagevelijk etc) de motor moet eerst goed zijn Knipoog

Ook heb ik eens een tip gekregen om je handen overdreven naar voren en omhoog te zetten zodat ze weer omhoog komt met haar hoofd. (hoop dat je dat snapt)

Succes ermee.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 18:09

Ze hangt idd wel eens in mijn handen, niet altijd en niet heel erg, maar ze doet het vaak wel Ja
Ik weet dat ik niet aan het plaatje moet werken, maar dat is zo leuk Schijnheilig
Ik ga me nu ook meer concentreren op de reactie die ze op mijn benen geef, benen -> reactie niet zoals nu, schop -> reactie Tong uitsteken Het gaat al steeds beter Haha! Laatst lekker een buitenritje gemaakt en dat ging voor het eerst echt goed Haha! Nou ja, buitenritje, lekker wandelen door de wijk en een recht stukje galop Lachen Haha! We zijn lekker een stapje teruggegaan en het gaat super nu! Ben heel blij met alle tips, ik heb er superveel aan!

@ Danielledm, het arme paard, wordt gewoon een homo van gemaakt *LOL* Gewoon zeggen dat hij van roze houdt Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 20:40

Knap paardje, halster staat haar leuk!
Ze loopt inderdaad wat achter de loodlijn. Mijn advies is ook; voorwaarts en actief rijden. Gewoon stap-draf overgangen, stap-halthouden en de andere kant ook op. Zodat hij lekker actief aan je been wordt..
Succes! Lachen

gizmo_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:52

Wat een knappert zeg!! En over dat achter de loodlijn dat heb ik dus ook met mijn paardje gehad!! hoe ik het heb opgelost misschien verkeerd maar hij doet het nu echt supper dat ik hem echt steeds een schop gaf als hij met z'n kin op zyn borst ging hij is zo zacht in zyn mond dat ik hoefde niet te vragen of whatever te doen hij ging gewoon met zyn kin op zyn borst en dan gaf ik hem een schopje en ging hij omhoog en dan vroeg ik heeeel licht weer en ging hij weer op zyn borst en zo de hele tijd door en na denk ik 8 a 9 keer had hij het door en toen ben ik het verder met actief rijden ne op been enzo gaan oplossen succes en ik vind jullie echt een leuke cominatie!!