ziet er verder goed uit hoor.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lientje_ schreef:nemo nemo
sorry van die frontriem suus
(grapje heee
)
maare, ik vind het er netjes uitzien, het verdere commentaar geef je zelf al + voorgangers
Naomi_16 schreef:Hoe weet jij zo goed wat deviltje bedoeld?zo is het niet bedoelt op dat !!!
bliksem schreef:Naomi_16 schreef:Hoe weet jij zo goed wat deviltje bedoeld?zo is het niet bedoelt op dat !!!![]()

)

Iedereen wil wel een "du Bois" hebben
kusSsS schreef:foto 12 vind ik mooi..
maar ziet er verder goed uit..
cap lijkt me wel verstandig& let goed op je onderbenen verder ziet het er mooi uit hoor

CharlyBrown schreef:haha! het is echt wel een Du Bois hoor!
Wat een gekke comment zeg!!!
anders stond hij beslist in hun gronologisch overzicht van de website
Ryanne_ schreef:kusSsS schreef:foto 12 vind ik mooi..
maar ziet er verder goed uit..
cap lijkt me wel verstandig& let goed op je onderbenen verder ziet het er mooi uit hoor
Dat is toch haar eigen vrandwoordelijkheid.. volgens mij is ze 18 geweest toch... kus ryanne

Cristina schreef:CharlyBrown schreef:haha! het is echt wel een Du Bois hoor!
Wat een gekke comment zeg!!!
Nou zeg dat wel....stoeterij du Bois weet niet eens dat Nemo bij hun geboren is![]()
anders stond hij beslist in hun gronologisch overzicht van de website
![]()
Maar Nemo stamt er wel van af en is geboren bij Fam. drevijn in Delfgauw uit een hengst Derano du Bois X een(zwarte) merrie van Nadir's Gigolo die weer stamt uit Monza, een rijpony zonder afstamming ,aldus Mw. vd Bosch.
Geeft niets hoor....Nemo is en blijft een leuke pony, veel succes en vooral plezier met hem!!
Dancertjje schreef:Haj, leuke pony hoor![]()
Hij/zij moet veel actiever nog van achteren en losser in zijn lijf..Af en toe er even op een kleine volte overdreven er doorheen vragen dan weer ontspannen een beetje spelen.Af en toe wat contrastelling en veel volte's,slangenvolte's,overgangen rijden. En bij geen reactie op je been even hand wat losser en naar voren.
Succes
.

. Het is wel familie van die kant, maar staat gewoon geschreven als Nemo