Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik vindt dat altijd wel wat hebben..leuke afstammeling, nou heel veel succes ermee in de toekomst maar dat gaat vast wel goed komen

Anoukie schreef:Echt een mooie merrie Anja, daar mag je trots op zijn! Hoe groot en hoe oud is ze nu precies?
! En idd, onder deze ruiter had ik haar kleiner geschat.
?

Anoukie schreef:Poeh, dat is een flinke merrie zeg! En idd, onder deze ruiter had ik haar kleiner geschat.
Je gaat er zelf ook mee rijden, ook in de sport?

UnitedO schreef:Ziet er goed uit! Zeker mooi paard!
Ook al eentje die in Ermelo gelopen heeft
Citaat:Als ze in januari weer thuis komt ga ik er zelf wel mee rijden, maar gewoon recreatief.
En voornamelijk omdat ik het zonde vind om haar helemaal stil te zetten. Maar de sport in zie ik niet zitten, ben meer een fokker dan een ruiter
Hoe kom jij trouwens als ''Belg'' bij Sorento ? Voor mij is het iets voor de hand liggender ;ik woon vlakbij ''De Radstake'' !
Welk Sorento topic bedoel je, die Suzanne had geopend of een andere? Cute schreef:Haha ik ben geen Belg maar een Brabander die toevallig in België woontWelk Sorento topic bedoel je, die Suzanne had geopend of een andere?