Rijden ziet er echt lekker ontspannen uit, halsstrekken doettie goed zeg!
Jullie zijn een leuk stelletje!
Inderdaad klein puntje, je hakken wat meer uitdrukken en benen wat stiller, verder toppie!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lara_Silver schreef:Anoniem schreef:ik vind het een leuke fjord maar hij loop te diep en hij hangt. hij gebruikt hierdoor zijn rug niet op de juiste manier. en volgens mij loopt hij ook ietwat op de voor hand. dus probeer dat te gaan verbeter. dus sorry vind niet dat hij lekker "nagfeelijk" loopt sorry
Hij gebruikt zijn rug wel op de juiste manier, zijn achterhand komt er prima onder en ze heeft hem wat dieper ingesteld als je even goed kijkt. Haar handen zijn doodstil, en de fjord heeft een mooie ontspannen kaaklijn. (deze spannen ze aan als ze hangen) Dus helaas je argument gaat niet op! Dit meisje is heel blij omdat haar pony al nageeflijk begint te worden dwz ---> beginstadium dwz ---> niet perfect.
Ze begint net pas en ik vind dat het er hartstikke prima uit ziet! Niets is perfect van de eerste keer, er moet geoefend worden en dan komt het ook helemaal goed trouwens!
TS, ga zo door zou ik zeggen, gefeliciteerd nog met je punten.
ik weet hoe lastig fjorden zijn
cle0o_o0 schreef:Hé wat leuk, de zaak van mijn vader heet ook Unica! Ziet er netjes uit hoor.
0Dessie0 schreef:Wat een leuke fjord zeg!![]()
Rijden ziet er echt lekker ontspannen uit, halsstrekken doettie goed zeg!
Jullie zijn een leuk stelletje!
Inderdaad klein puntje, je hakken wat meer uitdrukken en benen wat stiller, verder toppie!
GoLizz schreef:Ik vind het er heel netjes en goed uit zien! ik zou zeggen ga zo door!
alleen ben ik wel voor dat je moet proberen je handen iets meer te dragen ik heb het idee dat je ze vast zet op het zadel.. probeer ze er wat boven te houden..
mootjah schreef:ziet er goed uit! mijn fjord begint het ook een beetje door te krijgen, alleen in de galop valt ze eruit.. mag ik vragen hoe je achtergrond muziekje heet?
Lara_Silver schreef:@mootjah: Plain White T's - Hey There Delilah
Lara_Silver schreef:ah ok
unica schreef:Lara_Silver schreef:ah ok
haha
ga zo door !!
en je voeten zitten wat te ver in de beugels... maar verder... Keurig!! (hier ben ik ook nog naar aan het streven met mijn fjordje
) Carlii_ schreef:ze loopt idd wel een beetje te diep.
ik heb het idee dat ze een beetje gaat hangen..?