Twee van mijn collega's zitten ook in een voltigeerteam en volgens mij ging een daarvan ook naar het NK (Nikita, zit in een team van Lisse. Geen idee hoe het team heet) Maar knap hoor.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nog succes bij de andere wedstrijden Marcella_M87 schreef:Ziet er leuk uit.
Met mevrouw van Wingerden?

Nicky2 schreef:Dank jullie wel!
Ja waarschijnlijk ben ik volgend jaar inderdaad weer op de Burght te vinden! Zou leuk zijn als je er ook was Sietske !
opaal schreef:Jammer van de foutjes maar ziet er verder goed uit! Die mevrouw daar rechts op de foto in het wit, ken ik van gezicht. Is zij ook jury?
kirri schreef:opaal schreef:Jammer van de foutjes maar ziet er verder goed uit! Die mevrouw daar rechts op de foto in het wit, ken ik van gezicht. Is zij ook jury?
ja ze is ook jury
Citaat:Hahaha ik dacht het al ja! Je vergeet nooit gezichten van mensen waar je door afgerekend word....
kirri schreef:Citaat:Hahaha ik dacht het al ja! Je vergeet nooit gezichten van mensen waar je door afgerekend word....
nee idd, alhoewel ze hier bekend staat als streng
belbellie schreef:ziet er leuk uit!!! lijkt me wel dat je er veel vertrouwen voor nodig hebt ook in het paard, maar ziet er goed uit