Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ketaki schreef:wat een knapperd blijft het kelly.

maar het helpt misschien wel als je je binnenbeen naar beneden drukt, dat helpt bij mij wel iig !
pollew0p schreef:Leuke foto's
Dat probleem heb k ook! je moet op je binnenste zitbeenknobbel zitten, de meeste gaan naar buiten hangen maar dat is zo tegenstrijdigmaar het helpt misschien wel als je je binnenbeen naar beneden drukt, dat helpt bij mij wel iig !
) 
Mexxuna schreef:pollew0p schreef:Leuke foto's
Dat probleem heb k ook! je moet op je binnenste zitbeenknobbel zitten, de meeste gaan naar buiten hangen maar dat is zo tegenstrijdigmaar het helpt misschien wel als je je binnenbeen naar beneden drukt, dat helpt bij mij wel iig !
Ja en als je in je traver achterom kijkt (als je op rechterhand traver rijd, en dan rechtsom naar achter kijken) zit je ook automatisch goed, ik hou mezelf altijd té vast in mijn lichaam, en dan zegt mijn instructrice altijd: "even achterom kijken" dan wordt ik automatisch wat losser en zit je ook op je goede zitbeen knobbel..
(niet in de wedstrijden doen hé!)
DieuwJ schreef:Heeii,, super leuke combo!
Dat shabrak is toch van PK? x

Kelly_Taco schreef:DieuwJ schreef:Heeii,, super leuke combo!
Dat shabrak is toch van PK? x
Ja klopt
En de bodywarmer ook...
Heb 2 weken op de 3 paarden en hond en konijnen en cavias en huis van een vriendin van mij gepast en nu heb ik van haar ook nog een setje van PK gekregen! Groen/Blauwig is hij.. heel gaaf.
DenisSjje schreef:Grappig!!Meeste fjorden die ken die kunnen voor geen meter lopen!Deze loopt netjes!
Kelly_Taco schreef:Het zit bij mij in mijn heupen.
Heb daar een trap op gehad tig jaar terug.
Ik zal eens goed op mijn schouders letten, dat zal allicht weer beter gaan.
edelweis1 schreef:Kelly_Taco schreef:Het zit bij mij in mijn heupen.
Heb daar een trap op gehad tig jaar terug.
Ik zal eens goed op mijn schouders letten, dat zal allicht weer beter gaan.
Wat jammer! Aangezien Taco de oefeningen zo ontzettend netjes uitvoerd, zijn die heupen het enige wat soms het beeld een beetje verstoord. Ik vind het nog steeds bijzonder knap wat je allemaal bereikt hebt! En Taco zit volgens mij weer helemaal lekker in zijn vel.