Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Charlotte schreef:Dit is wel een beetje vragen om reactie's..
Ben ook wel benieuwd naar de reden?
Vind het een gaaf paard!
Ilzjuh schreef:Oei. Fijn paard, minder fijn gereden (en dan heb ik het niet alleen over de slof).
Ben het met de rest eens, hoe lang is hij al onder het zadel?
Ervaring zegt trouwens niet alles hoor.

Sappos schreef:Niet echt fijne foto's om te zien. Zoals gezegd jammer van de slof op een 3-jarige totaal nutteloos. Vind de laatste 2 foto's waar jij hem rijdt veel vriendelijker eruitzien
edit: Heb ook wel het idee, als je naar de titel kijkt, dat dit topic vooral bedoeld is om te rellen
maaikemuis schreef:Het komt op mij over dat je het niet eens bent met de manier van rijden van de ruiter die jouw paard momenteel voor je rijdt. Het komt op mij over dat je dit topic juist hebt geplaatst om een rel te veroorzaken, alsof je wilt laten zien hoe 'slecht' een ander jouw paard rijdt. Als je het er niet mee eens bent hoe een ander jouw paard rijdt, laat die je paard dan helemaal niet rijden is mij advies.
sam_amore schreef:Van af dec (vorge eigenaar) toen heeft hij tot mei rust gehad van mij en toe be ik verder gegaan

Paulaa_ schreef:Dit wordt zeker zo'n topic van 10 blz !!