Hij heeft een mooie zelfhouding. Wat ik als advies zou willen geven is om hem niet te diep te rijden en (ik weet niet of je dat al doet): voorwaarts neerwaarts rijden om hem te leren goed over de rug te komen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij heeft een mooie zelfhouding. Wat ik als advies zou willen geven is om hem niet te diep te rijden en (ik weet niet of je dat al doet): voorwaarts neerwaarts rijden om hem te leren goed over de rug te komen. irishaffie schreef:Waar heb je hem gekocht? Volgens mij ken ik hem...
)
en heb echt geen spijt gehad van die keuze... MyStar schreef:Als eerste: wat een leuk paardje!Hij heeft een mooie zelfhouding. Wat ik als advies zou willen geven is om hem niet te diep te rijden en (ik weet niet of je dat al doet): voorwaarts neerwaarts rijden om hem te leren goed over de rug te komen.
poekel schreef:irishaffie schreef:Waar heb je hem gekocht? Volgens mij ken ik hem...
ik heb hem toen ie 8 maanden oud was gekocht bij familie mulder uit terschuur, die hadden hem gekocht van w.l. schep uit terschuur. en das mijn opa!!![]()
heb hem dus eigenlijk terug gekocht, waar mijn opa in eerste instantie niet echt over te spreken was.
(maar eigenwijs is ook wijs!!)
en nu is ie niet bij hem weg te slaan![]()
als ie op bezoek is moet ie ff paard kijken.
en ik ben mega trots op mijn paardjeen heb echt geen spijt gehad van die keuze...