ZZ-top Amsterdam x Bustron @ les

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MyStar

Re: ZZ-top Amsterdam x Bustron @ les

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 21:33

Als eerste: wat een leuk paardje! Ja Hij heeft een mooie zelfhouding. Wat ik als advies zou willen geven is om hem niet te diep te rijden en (ik weet niet of je dat al doet): voorwaarts neerwaarts rijden om hem te leren goed over de rug te komen.

poekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 21:42

irishaffie schreef:
Waar heb je hem gekocht? Volgens mij ken ik hem...

ik heb hem toen ie 8 maanden oud was gekocht bij familie mulder uit terschuur, die hadden hem gekocht van w.l. schep uit terschuur. en das mijn opa!! Sigaar
heb hem dus eigenlijk terug gekocht, waar mijn opa in eerste instantie niet echt over te spreken was.
(maar eigenwijs is ook wijs!! Knipoog )
en nu is ie niet bij hem weg te slaan Haha!
als ie op bezoek is moet ie ff paard kijken.
en ik ben mega trots op mijn paardje Ja en heb echt geen spijt gehad van die keuze...

poekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 21:51

MyStar schreef:
Als eerste: wat een leuk paardje! Ja Hij heeft een mooie zelfhouding. Wat ik als advies zou willen geven is om hem niet te diep te rijden en (ik weet niet of je dat al doet): voorwaarts neerwaarts rijden om hem te leren goed over de rug te komen.

ik ben het helemaal met je eens, maar dit paard loopt zelf al zo. je hoeft er niet aan te rijden om hem zo te laten lopen. en doe je dat wel dan gaat ie duiken en hangen, heel vervelend...
we zijn wel bezig om hem de hals te laten strekken maar omdat ie zelf al die houding heeft vind ie dat enorm moeilijk, maar probeert het wel. en over de rug wil ie dan wel komen gelukkig.
maar in ieder geval bedankt voor je advies. Haha!

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 08:54

ziet er idd erg mooi uit.
commentaar geef ik niet Clown

*ben kort geleden verhuist van twente naar drenthe, hier is mokkel een woord voor lekkerding o.i.d. terwijl het in twente toch een scheldwoord was Clown

irishaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 13:12

poekel schreef:
irishaffie schreef:
Waar heb je hem gekocht? Volgens mij ken ik hem...

ik heb hem toen ie 8 maanden oud was gekocht bij familie mulder uit terschuur, die hadden hem gekocht van w.l. schep uit terschuur. en das mijn opa!! Sigaar
heb hem dus eigenlijk terug gekocht, waar mijn opa in eerste instantie niet echt over te spreken was.
(maar eigenwijs is ook wijs!! Knipoog )
en nu is ie niet bij hem weg te slaan Haha!
als ie op bezoek is moet ie ff paard kijken.
en ik ben mega trots op mijn paardje Ja en heb echt geen spijt gehad van die keuze...

Grappig, ik ken ook een ZZ-Top, even oud als jouw paardje. Ik heb hem geboren zien worden en zien opgroeien. Gewoon precies die van jou! Naar mijn weten zouden ze hem verkopen, dus ik dacht... Maar dat was misschien wel een beetje toevallig.
Maar in ieder geval veel suc6 met hem verder, jullie zijn een hele leuke combinatie!