impi schreef:jorien_ schreef:malenka: op het begin van het rijden rij ik haar juist liever wat dieper en ronder om lekker dr spieren op te rekken en daarom moet ik juist iets meer druk hebben, omdat ze zelf anders liever met dr hoofd in de lucht loopt en als ik haar niet los genoeg heb kan ik ook geen oefeningen rijden, dus heb ik besloten voor mezelf om dr altijd wat lang en laag in te rijden, ik weet zelf en m'n instructrice op het moment geen beter manier om anders haar spieren los te maken, misschien tips anders daarvoor als jij dit zeg maar niet zo fijn vind?
op foto 2 heb ik mijn teugels wat langer, omdat ik haar graag wat dieper rij en op dat moment komt ze juist zelfs iets te hoog en op dat moment wil ik dr juist iets ronder weer zetten.
ja het klopt dat ik spanning heb ik mijn armen, vooral mijn schouders moet ik goed ontspannen dat klopt ja, dat krijg ik vooral als ik dr wat ga oppakken.
ik vind het ook wel fijn dat ik tips krijg! en aan sommige dingen heb ik zeker wat! en sommige dingen lijken op de foto gewoon zo zegmaar moment opname dus ik vind tips alleen maar fijn
kantelen doet ze eigenlijk vrijwel nooit, kan ook momentopname zijn..
is dat wat lager ook niet voor het ontspannen??
het is inderdaad misschien wel een beetje dat jij jezelf vast zet, maar dat zeg je zelf al!
ja dat klopt precies wat je zegt sanne!
ik moet dus mezelf wat meer ontspannen en dan heeft het nog meer effect dat wat lager instellen

haha
maar ik ga het eens proberen!