Lady @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yorin

Re: Lady @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 19:13

je dwingt je paard naar beneden meer zeg ik er niet over

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 19:17

Ow Scheve mond
Je kan het ook overdrijven om je handen zo vast te zetten Nagelbijten / Gniffelen

Quilfa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 20:11

het ziet er gewoon een stuk fijner uit en die trekt en ropt niet zo aan de teugels Ach gut[/quote]

Ik trek niet aan de teugels Sigaar

Ik houd ze juist langer aan.. zodat ze niet in der mond word getrokken, Die man waar ze van zijn geeft zelf les en heeft op Z niveau gesprongen, en die heeft gezegd dat ik haar zo het best los kan werken.. Knipoog

Quilfa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 20:12

paardje2005 schreef:
die trekt net zo hard, maar die zit toeminste niet met de handen op de grond.
en ook weer die prachtige gymschoenen.
arme arme pony.

Lol, Penny... Koe

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 20:20

horsesgirll schreef:
het ziet er gewoon een stuk fijner uit en die trekt en ropt niet zo aan de teugels Ach gut

Ik houd ze juist langer aan.. zodat ze niet in der mond word getrokken, Die man waar ze van zijn geeft zelf les en heeft op Z niveau gesprongen, en die heeft gezegd dat ik haar zo het best los kan werken.. Knipoog[/quote]

Of hij nou Z ruiter is of niet boeiuhh! ik vind niet dat je je pony zo op deze manier los werkt..! hand lager zetten? sorry hoor je zet je pony vast..! logies dat die zo tegenstribbelt..! maar goed jij zou het wel beter weten ik zou zeggen doe iets met het commentaar wat je krijgt.. of neem les van een ander want dit ziet er gewoon niet vriendelijk uit.!

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 20:45

Ik hoop echt dat je hier mee iets gaat doen!! Zo niet, dan vind ik dat erg dom van je...

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 20:50

Ik denk/vind het er wat geforceerd uitzien, alleen maar bezig met nagevelijk. Niet erg, maar er zijn foto's waar je je handen erg streng hebt. (Ik weet het, momentopname, maar geen fijn moment opname).
Ook zeg je dat je haar beenwerk mooi vind, maar op die foto's zie ik juist spanning, koppie omhoog etc.
Probeer aan ontspanning te werken, ookal kunnen Welshjes pittige dingen zijn.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:17

Je leert de fotograven rijden? Clown
Sorry, leer eerst zelf rijden.. Als ik jou was zou ik gewoon een keer een les nemen Lachen
Je bent veel te streng met je handen, net of je de pony naar beneden wilt trekken. Op de foto waar de pony 'aan de teugel loopt' loopt tie totaal niet ontspannen..

Deze reactie is niet aanvallend bedoeld Knipoog

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:28

Mooie pony! Lachen
Alleen lijkt het me een héél erg goed idee als je je teugels een heel stuk langer laat, zodat de pony ook ontspant.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:53

yorin schreef:
horsesgirll schreef:
het ziet er gewoon een stuk fijner uit en die trekt en ropt niet zo aan de teugels Ach gut

Ik houd ze juist langer aan.. zodat ze niet in der mond word getrokken, Die man waar ze van zijn geeft zelf les en heeft op Z niveau gesprongen, en die heeft gezegd dat ik haar zo het best los kan werken.. Knipoog

Ik zie toch echt er geen een foto bij zitten waarbij je niet aan de teugels hangt.
Je kan haar beter een stuk meer ruimte geven, vanaf te foto's af ziet het er echt te geforceerd uit en totaal niet ontspannen.

Ben benieuwd naar meer foto's Lachen

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:57

Waarom gebruik je voor bandages en achter strijklappen? Zo'n combinatie ben ik nog niet eerder tegengekomen Clown

munawwarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 22:17

misschien komt het hard aan maar ik heb op dit moment echt medelijden met de pony, is ze weg bij een ruiter die haar verpest denkt een ander het wel ff goed te kunnen doen

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 22:52

leuke pony met mooie gangen, dat zeker. probeer idd wat meer ontspannen te rijden Lachen

love_nadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 09:39

Je moet het natuurlijk zelf weten,
Als zoveel mensen zeggen op bokt dat je het verkeerd doet.
Moet je toch bij jezelf gaan bedenken, misschien doe ik toch wel iets verkeerd?!

Laat de pony eerst rustig ontspannen,
en daarna komen die dingen als aan de teugel rijden nog altijd..

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:20

horsesgirll schreef:
paardje2005 schreef:
die trekt net zo hard, maar die zit toeminste niet met de handen op de grond.
en ook weer die prachtige gymschoenen.
arme arme pony.

Lol, Penny... Koe

hahahahaha hier moet ik toch wel even heel hard om lachen. kind ik reed al paard toen jij nog een vruchtje was.

het feit dat jij beweert goed bezig te zijn omdat de eigenaar zegt dat je het zo moet doen. zegt meer over jou dan over mij. jij neemt maar klakkeloos aan dat wat hij zegt goed is want hij rijdt al z Go jij! Go jij! .

nou is een paard naar de z rijden echt zo moeilijk niet hoor. als je hem van voor maar strak genoeg beet pakt en maar hard genoeg aantrapt dan ben je al een heel eind. verzameling en ontspanning is bij 75% van de z ruiters ver te zoeken.

z rijden heeft tegenwoordig echt niet zoveel meer met paardrijden te maken. dus staar je niet blind op die geweldig z ruiter van je. want als hij je zo laat rijden is hij zo geweldig niet.

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:23

Narya schreef:
Waarom gebruik je voor bandages en achter strijklappen? Zo'n combinatie ben ik nog niet eerder tegengekomen Clown

moet vast van haar geweldige z ruiter. het zit nog allebei niet goed ook Koe
Laatst bijgewerkt door paardje2005 op 25-10-07 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Geak_Nena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:25

Leuke pony, wel jammer van je houding aventoe, en ander schoenen zou ook goed zijn, En een beetje les is geen overbodige luxe Haha! Neem dit niet als aanval maar als hulp oke Haha!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:49

Hmm, ik vind dat sommigen hier wel erg bot commentaar leveren. Weinig constructief!

Deze pony doet mij een beetje denken aan mijn welshje van 'vroegah'. Een behoorlijk vlot diertje zal het zijn. Je moet eigenlijk iedere keer dat je rijdt in je achterhoofd houden dat ze alleen maar beter gaat lopen als jij van achter naar voren rijdt. Dus je handen netjes op hun plaats houden gewoon met een contactteugeltje. En dan eerst eens gaan werken aan reactie op beenhulp naar voren en zithulp terug. Pas als je dat voor elkaar hebt, kun je gaan werken aan nageeflijkheid en later ook stelling. Nu werken aan stelling met een pony die loopt te sterrenkijken heeft niet zoveel zin, daarvoor moet ze eerst over de rug gaan lopen.

Ik hoop dat je het een beetje begrijpt. Heel veel succes en plezier met je pony!

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:02

Probeer een keer zonder teugels+beugels te rijden.
Haal ze er af.
Vraag iemand anders om een longeerlijntje vast te houden en ga ontspannen.
Laat je benen lang, geef druk met je kuiten ipv met je hakken. Ontspan je schouders en ga ens gewoon rondjes stappen en draven.
Dan werk je aan je eigen zit en kan je pony ook ontspannen doordat jij niet de hele tijd in zn mond zit.
Op de foto's lijkt het alsof je alleen maar bezig bent met je pony in de krul krijgen.
Ga eerst eens ontspannen en ga daarna bezig met nageeflijk rijden.

Quilfa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 15:51

BESTE MENSEN!

IK VRAAG ER NIET OM OM AFGEKRAAKT TE WORDEN! DE PONY IS ECHT HEEL MOEILIJK EN HIERVOOR GING HET NOG SLECHTER!

GEEF GEWOON TIPS EN KRAAK NIET METEEN IEMAND AF!

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 15:57

Oeh, niet zo schreeuwen. U doet pijn aan mijn ogen. Heeft niemand je vertelt dat hoofdletters alleen aan het begin van een zin moeten en in hele, hele zeldzame gevallen (eigen namen en dat soort stuff) ertussen in?

mariiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 16:07

Leuke pony; probeer alleen wat meer te ontspannen en
je tenen naar binnen te doen. Knipoog

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 16:09

Je zegt dat het moment opname's zijn...waar zijn dan de moment opname's waar het WEL goed gaat???
Laatst bijgewerkt door aerdenhout1 op 25-10-07 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 16:10

Er zijn hier genoeg mensen die je op een vriendelijke manier tips geven en advies, daar ga je echter niet op in...

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 16:15

heey leuke pony en het commentaar hebben derest al gegeven ben het er wel mee eens je kan je pony eerst maar beter lekker ontspannen laten lopen en dan het echte werk misshcien wel goede les nemen ? en ik vind dat je zadel héél ver naar voren ligt op de schouders