Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
deniece schreef:ziet er leuk uit, alleen op het filmpje lijkt het alsof hij vooral in het begin een beetje onregelmatig loopt.. Maar het kan ook zijn dat dat zo lijkt door het filmen ofzo..

kan ik zo van genieten 
kan ik zo van genieten 
Ik word al moe als ik naar je fimpje kijk
. Je bent bezig om je paard elke pas vooruit te drijven terwijl er eigenlijk nauwelijks reactie komt (hij staat zowat stil) ook in het doorzitten duw je als het ware met je zit je paard naar voren, waardoor je hem eigenlijk alleen maar tegen gaat werken
. Stil zitten en zo weinig mogelijk doen en daarmee je paard actief krijgen! Heel lastig, maar oefening baart kunst! Heel veel overgangen.. been=been en niks anders 

angel_moby schreef:heeel leuk paard nu weet ik gelijk wie je bent als je aan rijden ben bij de zilfiashoeve.

lieziej schreef:Hee Ilse! Ik zie je topic nu pas! Sorry XD
Hoeheetut, Laura (de vorige eigenaar red.) die had hem eerst ook bijna afgestompt.. Toen had ze ook zonder sporen gereden en toen ging het ook weer goed toch?
Ilsuuuh schreef:lieziej schreef:Hee Ilse! Ik zie je topic nu pas! Sorry XD
Hoeheetut, Laura (de vorige eigenaar red.) die had hem eerst ook bijna afgestompt.. Toen had ze ook zonder sporen gereden en toen ging het ook weer goed toch?
mwaa dat viel wel mee..
hij was maandag gewoon niet vooruit te branden door zondag..
ging gisteren al weer beter!!
Dus vandaar dat ik nogal veel me sporen moest gebruiken.. normaal doe ik dat ook niet echt!!

Ilsuuuh schreef:lieziej schreef:Hee Ilse! Ik zie je topic nu pas! Sorry XD
mwaa dat viel wel mee..
hij was maandag gewoon niet vooruit te branden door zondag..
ging gisteren al weer beter!!
Dus vandaar dat ik nogal veel me sporen moest gebruiken.. normaal doe ik dat ook niet echt!!
Dat je hem iets bij kunt tikken. Verder denk ik dat je met instructie er wel komt
Leuk paard!