Zo te zien heeft hij het nu echt heel goed getroffen! Probeer hem eerst een beetje te leren kennen en niet teveel te fixeren op zijn hoofd dat naar beneden moet, dat komt echt vanzelf wel als je hem wat langer rijdt. Heel leuke pony, veel plezier er nog mee!
Wat een ontzettende leuke pony heb je. Zijn koppie, geweldig gewoon. Probeer hem alleen niet teveel vast te houden in zijn mond, dat komt dadelijk allemaal vanzelf wel. Ik wens je heel veel succes met hem, maar dat gaat wel lukken zo te zien. Hij is echt te leuk gewoon Onze A-pony komt ook van de paardenmarkt, niet door ons daar gekocht maar toch.....
@iris, neem aan dat je meer en meer went naarmate je hem langer hebt , maar dat komt vast goed het gemis van helena zal natuurlijk blijven en hij zal ook nooit helena kunnen vervangen voor jou , maar hoop dat je er veel plezier mee zult gaan krijgen
@evita let erop dat je niet teveel omlaag wilt laten rijden aan de teugel hoeft echt nog niet eerst de achterhand er maar eens onder zien te krijgen dan verder oefenen
dat zijn momentopnamen geweest Joyce, zit hem echt niet hele tijd in zn mond, was voor mij op dat moment eerste keer op hem, dus weet niej wat je kan verwachten, momenteel loopt hij al een stuk relaxter
Woow leuk paard! en dat hij na een week zo loopt vind ik ook erg goed van jullie. ik wou dat wij eens over een markt liepen en een paard zagen, en die zo eens gingen kopen! haha