Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mause schreef:Lara_Silver schreef:Mooi paard. Het rijden ziet er netjes uit, ik vind dat jij hem beter aan het lopen hebt als de eerste ruiter.
de eerste ruiter kan er ook helemaal niets van...![]()
Lara_Silver schreef:Haha tuurlijk wel, maar bij haar is die ietsjes actiever, kwa geheel ziet het er bij jou ook super uit en jij heb dan weer een iets betere houding.
dat mag in de krant! Mijn houding is en blijft een aandachtspunt, maar ik moet zeggen, het is al weer veel beter dan een poosje terug!
Dank! 
En fijn dat Needje er ook zo op weg kon sturen, is toch weer een mooi compliment voor jou.
Fijn dat je er weer heerlijk mee aan het rijden bent.
Willekes schreef:Mause ziet er goed uit zeg! Jullie stalling is ook sterk verbeterd, niet als commentaar bedoelt, maar positief. Ik zag een stapmolen en weidegang. Ben al een tijd niet in de regio geweest, kwam er vroeger nog wel eens ivm wedstrijden.
De áltijd goed te rijden buitenbaan, weidegang, een mooie binnenbaan met kantine, longeerton, paddock, stapmolen, warm water op de wasplaats. Alleen het solarium mist nog!
kippie17 schreef:Zoo.. Tippie ziet er erg ruig uit! Lijkt me wat zwaarder en beter ontwikkeld nu of niet?!
Ziet er netjes uit dames!

)
Is dat een nieuwe collectie? Of al een oude?
;Raja schreef:Hee mause wat leuk om je weer eens tegen te komen op bokt!
(als je je mij nog herinnerd)
Maar ziet er goed uit hoor! Leuk paard heb je!!!
Je naam zegt me wel wat... maar hoe zat het ook al weer?