Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eleandra schreef:Ik heb het topic gelezen, en dat was een van mijn motivaties om dat ding weer op te doen. Een erg goed topic.Ik begrijp ook hartstikke dat ze een beetje fel reageert, hier heb ik ook geen problemen mee. Het enige waar ik het niet mee eens ben is dat ik een cap op moet zetten die mijn hoofd er bijna afhakt.
Goed, als ik eraf val is het natuurlijk beter en ik kan er altijd afvallen. Ik heb een keertje met die cap gereden, maar daarna moest ik nog een hele tijd bijkomen met wilgenbast thee, en dat is ook niet alles.
.

Comotu weer lekker vrolijk zeker 
Maarja dat is al gezegt.

Eleandra schreef:@Eline
Je hebt gelijk, komt doordat ik hem maar eens in de paar maanden zie. Dan laat ik mij al snel in de verleiding brengen toch eventjes te gaan springen en mijn oude gewoontes terug te vallen.

Seraphim schreef:Eleandra schreef:@Eline
Je hebt gelijk, komt doordat ik hem maar eens in de paar maanden zie. Dan laat ik mij al snel in de verleiding brengen toch eventjes te gaan springen en mijn oude gewoontes terug te vallen.
Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, hoor
Eventjes iets anders trouwens, waar staat de 'M' in PRM voor? Pura Raza Mallorquina of Pura Raza Menorquina ofzo?
, geniet lekker van je paardjes en het mooie weer daar. 
!!

Eleandra schreef:Seraphim schreef:Eventjes iets anders trouwens, waar staat de 'M' in PRM voor? Pura Raza Mallorquina of Pura Raza Menorquina ofzo?
Nummer 2 is goed

Ik voel me nu echt een nerd

)
tof!
echt hoog!