Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

echt heel mooi. Gefeliciteerd met je winst, verder no comment

luwaniej1 schreef:He Jor vind der wel netjes lopen, lekker opgericht.. maarre wat doet je rechterhand heeft tie een eigen leventje gekregen hahah kussies

Kaat18 schreef:Mooi meisje is het toch! Gefeliciteerd met je punten! Commentaar geef je zelf al, let er op dat je niet achterover gaat hangen. Komt helemaal goed met jullie!

MandyNancy schreef:Leuke pony! en dat hoofdstel![]()
Gefeliciteerd met je punten.
Maar ik vind wel dat je bij sommige foto's ziet dat er spanning is en dat je pony hangt.

Gimli_ schreef:Spanning is wel te zien, inderdaad wat meer van de voorkant afblijven en naar je hand toe rijden.
Verder leuke pony, super gaaf hoofdstel, wat voor merk is dat?

Annabelle schreef:Gefeliciteerd met je puntjes!
Fijn om te zien dat ik niet de enige ben met een hand die een eigen leven leidt.![]()
Om eerlijk te zeggen vind ik je hoofdstel eigenlijk niet zo mooi (goud is dan ook niet echt mijn kleur), maar kijk of je iig de volgende x een goud bit (of een bit met gouden ringen) in kan doen, dat scheelt al!![]()
Alvast veel suc6 op je nieuwe stal en met je volgende wedstrijden!
j0rinda schreef:Annabelle schreef:Gefeliciteerd met je puntjes!
Fijn om te zien dat ik niet de enige ben met een hand die een eigen leven leidt.![]()
Om eerlijk te zeggen vind ik je hoofdstel eigenlijk niet zo mooi (goud is dan ook niet echt mijn kleur), maar kijk of je iig de volgende x een goud bit (of een bit met gouden ringen) in kan doen, dat scheelt al!![]()
Alvast veel suc6 op je nieuwe stal en met je volgende wedstrijden!
gouden bit heb ik zelf niet.. zou idd schelen..
en dat van die hand waar dat ineens van daan komt geen idee joh.. komt hopenlijk wel weer goed..
jij ook heel veel succes met je wedstrijden en misschien kom k je nog wel is tegen als je nog is op zwartewaal start

zou leuk zijn