Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
joyce B schreef:Wauw wat stoer! Donja springt alles! Wilde dat ik zo'n dapper paard had!
Is dat trouwens niet zwaar, dat terrein in het begin? Het ziet er best modderig uit, was het een maisveld ofzo? Best pittig om daar te galoperen en springen lijkt me. Denk dat roma flink zou glibberen
Maar, goed, volgende keer de hoogte voor een C-pony, dan de hoogte voor D-pony en snel een eerste winstpunt halen in dressuur en springen zodat je SGW's mag rijden
Gewoon aanvragen die hap maar dus

crossmonster schreef:ruiter moet wel heel erg opletten dat ze niet zo plat gaat liggen boven de sprong, zeker met de cross ! als paard een keer stopt, of lager moet landen, dan vliegt ze er een keer af.
Ik meende namelijk dat mij is verteld dat het bij crossen erg belangrijk is dat je echt dicht bij je paard blijft en tussen de oren door moet kijken zeg maar.

Judith verteld me net dat ze alleen foto's van mij heeft gemaakt, helaas.. je had het even moeten vragen maargoed ik snap ook wel dat je dat niet meteen doet bij een vreemde.
Volgende keer beter.

). Bij de dubbel het bosje in kijk je al meer vooruit en lig je niet zo plat, nu nog je tenen naar binnen, dan blijven je knieen ook aan het zadel
Eerst mijn knieën aan het zadel en dan hopen dat mijn tenen ook meegaan.