Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Em_15 schreef:Dit heb ik zelf ook gedaan: Een join-up, ook dit heb ik al eerder op zo'n forum gezet maar het kan echt helpen.
pb me als je niet weet wat een join-up is of als je niet weet hoe het moet.
groetjes,
Emma
ALs het na de join up nog niet lukt dan (ja ik weet het het is heel moeilijk!) zal ik hem wegbrengen naar een stal waar ze daar ervaring mee hebben, maar wel wat in de buurt van jou is zodat die mensen daar je misschien kunnen helpen nadat zij er wat mee gedaan hebben en zodat je nog altijd bij hem op bezoek kan
ik vind het echt heel erg voor je![]()
sterkte (k) Emma
meisje23 schreef:ik heb ook een kennedy merrie mee gemaakt die heel erg moeilijk en dominant was, volegns mij staat kennedy daar wel om bekent.
herman koorman zou je kunnen proberen en anders voor een langere periode patrik ampsink, ben niet weg van zijn rijstijl maar hij kan de paarden wel altijd baas!
heel veel succes verder!
Klopt rijd niet super netjes maar heeft ze wel 'in control'. Als ik moest kiezen deed ik toch Herman __PSM__ schreef:Niet om je te laten schrikken, maar wij hebben op stal nog een kennedy, en die is juist braaf onder het zadel maar in de omgang bijt die kleine kinderen in het gezicht en slaat die 1 x in de 2 weken bijna zijn baasje dood...