Mag ik vragen waarom je hem vlak nadat hij 'genezen' is verklaard alweer zo intensief rijdt?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mazzel-meid schreef:wat een heisa om een foto zeg...
maargoed, wat is het toch een leuke merrie, fijn dat ze genezen is, en je weer lekker aan de slag kunt! Gaat vast goedkomen!
Enne, de staleigenaar, issie er wel goed vanaf gekomen? Best pijnlijk zo in de sloot terecht komen
Faux schreef:Zodat we met eigen ogen kunnen zien wat er gebeurde in plaats van op een foto ?
Een onbewerkte foto liegt niet. Dit is gewoon écht gebeurd, en of we er nu bij waren of niet, het ís gebeurd. En ookal is het misschien een moment-opname.. Het moment is er dus wel geweest. Wat niet echt.. prettig is.
, het is het makkelijkst om alleen de foto's te laten zien waar het een perfect plaatje is.gomir schreef:Faux schreef:Zodat we met eigen ogen kunnen zien wat er gebeurde in plaats van op een foto ?
Een onbewerkte foto liegt niet. Dit is gewoon écht gebeurd, en of we er nu bij waren of niet, het ís gebeurd. En ookal is het misschien een moment-opname.. Het moment is er dus wel geweest. Wat niet echt.. prettig is.
Het is een 3-jarig paard dat gewoon een keer door de hand heen in galop wegspringt. Twee seconden later is die spanning er vaak alweer uit.
Met ieder jong paard heb je wel zulke momenten/periodes in de training en ik vind dat Marloes er ontzettend netjes en rustig op blijft zitten zo op de foto. Ze begint niet te trekken of te schoppen of weet ik wat en dit soort acties worden vanzelf minder als zo'n paard sterker wordt.
dank je wel!!
JJJose schreef:Tja volgens mij doet idd elk jong paard wel eens zo! En als je zelf rustig blijft (zoals Marloes) dan is dat seconde werk. Ik vind het juist wel leuk die foto erbij, het is het makkelijkst om alleen de foto's te laten zien waar het een perfect plaatje is.
Dus ik vind het zwaar onterecht om haar aan te vallen, het is juist goed om het hele beeld te laten zien en dus ook die ene seconde waar het misschien ff niet zo gaat als je wil!
dat vind ik nou dus ook
... get a life wat een onzin
marloes-joy schreef:Jemig mensen..reageer dan niet?..
Ten eerste rij ik Noa niet intensief... en ten tweede is ze wkn geleden al genezen verklaard en heb ik dit heel rustig opgebouwd..
Die laatste foto is zo ernstig niet, je had erbij moeten zijn
Probeer zoveel mogelijk op je kont te gaan zitten. Dan ziet het beeld er gelijk een stuk beter uit. Nu kantel je zegmaar naar voren. Probeer ook naar voren te kijken.