Eindelijk! 3 jarige Noa back @ work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

901823

Re: Eindelijk! 3 jarige Noa back @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 19:43

Vind de laatste foto ook niet prettig om te zien... Scheve mond

Mag ik vragen waarom je hem vlak nadat hij 'genezen' is verklaard alweer zo intensief rijdt?

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 19:48

Jemig mensen..reageer dan niet?..
Ten eerste rij ik Noa niet intensief... en ten tweede is ze wkn geleden al genezen verklaard en heb ik dit heel rustig opgebouwd..
Die laatste foto is zo ernstig niet, je had erbij moeten zijn Knipoog

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 19:50

Zodat we met eigen ogen kunnen zien wat er gebeurde in plaats van op een foto ?

Een onbewerkte foto liegt niet. Dit is gewoon écht gebeurd, en of we er nu bij waren of niet, het ís gebeurd. En ookal is het misschien een moment-opname.. Het moment is er dus wel geweest. Wat niet echt.. prettig is.

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 19:52

Maar grappig vind ik hem ook niet.
Het was gewoon een vraagje van mij, het kwam op mij over dat het de eerste keer was dat je er weer op zat na een tijdje niet te hebben gereden. Als dat zo was, is dit wel intensief; meteen draven etc.

En waarom niet reageren? Een topic is er ook om evt. commentaar te leveren.
Nogmaals; het was gewoon een vraagje.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 19:54

wat een heisa om een foto zeg... Lips are sealed

maargoed, wat is het toch een leuke merrie, fijn dat ze genezen is, en je weer lekker aan de slag kunt! Gaat vast goedkomen!
Enne, de staleigenaar, issie er wel goed vanaf gekomen? Best pijnlijk zo in de sloot terecht komen Nagelbijten / Gniffelen

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 19:58

ik heb per pb al uitgelegd, wat er gebeurde is dat Noa niet naar voren ging op been, dus ik haar nomaals been geef,dit vnd ze op het moment moeilijk dus ze springt aan, geeft een soort van bokje, gooit haar hoofd omhoog..klaar! een klein beetje overdreven protest van een 3 jarige..
Nog geen 10 seconde later loopt ze weer netjes haar rondjes.

Verder is Noa nu alweer een paar weken onder het zadel en is het allemaal zeeeeeer rustig ogebouwd

Verder commentaar hierover graag per PB Haha!
Laatst bijgewerkt door marloes-joy op 24-10-07 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 19:59

Mazzel-meid schreef:
wat een heisa om een foto zeg... Lips are sealed

maargoed, wat is het toch een leuke merrie, fijn dat ze genezen is, en je weer lekker aan de slag kunt! Gaat vast goedkomen!
Enne, de staleigenaar, issie er wel goed vanaf gekomen? Best pijnlijk zo in de sloot terecht komen Nagelbijten / Gniffelen

Super, dank je!! Haha!

De chaffeur is er gelukkig goed uitgekomen *LOL*

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 09:39

Faux schreef:

Een onbewerkte foto liegt niet. Dit is gewoon écht gebeurd, en of we er nu bij waren of niet, het ís gebeurd. En ookal is het misschien een moment-opname.. Het moment is er dus wel geweest. Wat niet echt.. prettig is.

Het is een 3-jarig paard dat gewoon een keer door de hand heen in galop wegspringt. Twee seconden later is die spanning er vaak alweer uit.

Met ieder jong paard heb je wel zulke momenten/periodes in de training en ik vind dat Marloes er ontzettend netjes en rustig op blijft zitten zo op de foto. Ze begint niet te trekken of te schoppen of weet ik wat en dit soort acties worden vanzelf minder als zo'n paard sterker wordt.

JJJose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:25

Tja volgens mij doet idd elk jong paard wel eens zo! En als je zelf rustig blijft (zoals Marloes) dan is dat seconde werk. Ik vind het juist wel leuk die foto erbij Ja , het is het makkelijkst om alleen de foto's te laten zien waar het een perfect plaatje is.
Dus ik vind het zwaar onterecht om haar aan te vallen, het is juist goed om het hele beeld te laten zien en dus ook die ene seconde waar het misschien ff niet zo gaat als je wil!

DenisSjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:33

Leuk!Alleen de laatste foto niet zo..

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 11:57

gomir schreef:
Faux schreef:

Het is een 3-jarig paard dat gewoon een keer door de hand heen in galop wegspringt. Twee seconden later is die spanning er vaak alweer uit.

Met ieder jong paard heb je wel zulke momenten/periodes in de training en ik vind dat Marloes er ontzettend netjes en rustig op blijft zitten zo op de foto. Ze begint niet te trekken of te schoppen of weet ik wat en dit soort acties worden vanzelf minder als zo'n paard sterker wordt.

Pling Pling Pling Pling dank je wel!! Pling Pling Pling

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 11:58

JJJose schreef:
Tja volgens mij doet idd elk jong paard wel eens zo! En als je zelf rustig blijft (zoals Marloes) dan is dat seconde werk. Ik vind het juist wel leuk die foto erbij Ja , het is het makkelijkst om alleen de foto's te laten zien waar het een perfect plaatje is.
Dus ik vind het zwaar onterecht om haar aan te vallen, het is juist goed om het hele beeld te laten zien en dus ook die ene seconde waar het misschien ff niet zo gaat als je wil!

Dank je wel Jose! Pling Pling dat vind ik nou dus ook Knipoog

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 12:05

Plaatst er iemand een keer een eerlijke foto van hoe het ook mis gaat soms...wordt er zo gereageerd door mensen.
DOE TOCH NORMAAL!!
Het is gewoon een grapje op het laatst van een topic, en ieder jonmg dier schiet wel eens weg...
Ik wil al die commentaat gevende mensen wel eens op een "ongelukkig" moment op hun paard zien... maar DAA plaatsen ze geen foto's van !!

Vind het juist toppie dat je zo'n foto durft neer te zetten !!!

Noble-Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:39

Marloes de paarden-beul Haha! ... get a life wat een onzin Slapen

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:48

Hoi Marloes, wat leuk om Noa zo aan het werk te zien.
Kleine meisjes worden groot. Haha!
Ik ben sinds juni met Xantha bezig en herken veel in jouw verhaal. Het is gewoon een jong paard.
Ik had laats ook een foto van het moment waarop Xantha wegsprong, dat zag er niet uit maar ik weet dat ik toen niets verkeerd deed en dat is het belangrijkste,.
Succes verder en ik kijk al uit naar de volgende foto's!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 07:16

marloes-joy schreef:
Jemig mensen..reageer dan niet?..
Ten eerste rij ik Noa niet intensief... en ten tweede is ze wkn geleden al genezen verklaard en heb ik dit heel rustig opgebouwd..
Die laatste foto is zo ernstig niet, je had erbij moeten zijn Knipoog

helemaal mee eens marloes, is gewoon een moment opname

en faux ik weet wel waarom je zo reageerd, jou manier is zo anders als iedereen die dressuurmatig rijd, ik snap jou wel, maar
marloes doet echt beslist niks waar noa last van zal hebben hoor, het is gewoon zo getimd en waarschijnlijk een seconde later alweer opgelost..

marloes vind noa wel echt een paard geworden, ze is af al je snapt wat ik bdoel hihi

p.s succes met je zwangerschap Lachen

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 08:23

Hé Marloes, ziet er lekker relaxed uit hoor, lekker vwnw!

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 08:48

Leuk paard onder je kont Knipoog Probeer zoveel mogelijk op je kont te gaan zitten. Dan ziet het beeld er gelijk een stuk beter uit. Nu kantel je zegmaar naar voren. Probeer ook naar voren te kijken.

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 08:49

Wat een prachtig mooi paard zeg! Jammer dat ze er even uit moest vanwege die blessure, gelukkig gaat het nu weer goed. Jullie komen er wel! Suc6 verder!

Wat de laatste foto betreft, weet niet of de mensen die er commentaar op hebben gegeven zelf eens een jong paard hebben gereden? Tsss wat een onzin! Ze geeft netjes met haar handen mee, niets aan de hand.