Zon studie als ík weet dat natuurlijk al vanaf het begin dat ik tos heb gezien
Lief en mooi!Echt een lekkertjeee.
En de springfoto's zien er goed uit. Idd meer meekomen, maar daar heb ik zelf af en toe ook moeite mee
xxx lufyoe!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lief en mooi!
verography schreef:fanny_loverr schreef:als ik het zadel verder naar voren leg dan zit het binnen 5 minuten weer zo.
Zou een schuine onderlegger helpen?
Want het is niet mijn pony en mn ouders vinden het dan ook onzin om er zelf een zadel bij te kopen.
kan je een borstriem vastmaken aan het zadel? dan kan die niet meer naar achteren schuiven. Wat betreft een schuine onderlegger, dat zou ik niet weten. Naar mijn kennis zou ik dan denken dat de drukpunten verkeerd komen te liggen. En je bent helaas niet de enige met het probleem van niet eigen paard. Hret zadel van mijn vz-paard is ook niet goed. Heb gelukkig de eigenaren kunnen overtuigen om een speciaal dekje te halen dat het weer goed zat, maar hun wilde ook geen nieuw zadel aanscahffen.
Is wel niet echt ideaal maar toch. Volgens mij hebben paarden waarbij het zadel op de schouder ligt meer last ervan dan wanneer het iets te ver naar achteren ligt! 
ben ook blij dat ze nog zo fit is