In je profiel zie ik ook wedstrijdfoto's, daar rij je met een hoedje maar dat mag toch pas vanaf 18 jaar? (en in de Z dan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!. In hoeverre je dat natuurlijk kunt zien aan foto's
. Succes verder. meliiSsatjje schreef:Erg mooi paard, en mooie houding
In je profiel zie ik ook wedstrijdfoto's, daar rij je met een hoedje maar dat mag toch pas vanaf 18 jaar? (en in de Z dan
dus dat mag ik gewoon
cle0o_o0 schreef:meliiSsatjje schreef:Erg mooi paard, en mooie houding
Eh, ik ben Z2dus dat mag ik gewoon

Zal het wel verkeerd gehoord hebben
Jij weet het tenslotte!! Tiestoke schreef:Ziet er weer erg netjes uit Cleo, verbeterd is duidelijk aanwezig.. Train je niet meer bij Coby/Marlies joh??
rianne67 schreef:He Cleo, ziet er weer een stuk beter uit idd.! Ben benieuwd bij wie je nu in training 'bent' haha...

Complimentje voor jou!!! 
LadyLuna schreef:Jy switch ook vaak zeg van stal
Maar het ziet er wel goed uit hoor, hij loopt wat meer bij elkaar enzo! Veel suc6 nog
estherL schreef:ziet er weer stukken beter uit ! Maiko is Back zullen we maar zeggen..
Sta je nu weer ergens anders dan? dan bij Hc groengraven of hoe heet dat haha
Ziet er goed uit, en hij springt zijn wissels echt makkelijk van wat ik toen heb gezien!
_Nicky schreef:Ik vind hem echt prachtig, maar dat weet je!Ziet er goed uit, en hij springt zijn wissels echt makkelijk van wat ik toen heb gezien!
marillion schreef:hey cleo,![]()
het is goed te zien dat jullie met sprongen vooruit zijn gegaan
echt toppie hoor![]()
we moeten gauw weer afspreken en dan neem ik mijn camera wel mee