Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ladygiroc schreef:Een S&T is om de hulpen te verfijnen, maar waarom rijden springruiters met S&T? Op tv zie ik vaak een S&T erin hangen. Volgens mij niet om de hulpen te verfijnen..,?
lucas03 schreef:Klinkt idd heel interessant; ik rij met S&T, maar als iemand een Z proef goed op een trensje weet te rijden, dan zegt mij dat eigenlijk meer.
Mensonides schreef:lucas03 schreef:Klinkt idd heel interessant; ik rij met S&T, maar als iemand een Z proef goed op een trensje weet te rijden, dan zegt mij dat eigenlijk meer.
Ben ik het helemaal mee eens!
Ik zag laatst iemand nog in het ZZ-zwaar met alleen een trensje rijden vond ik zo knap om te zien! Paard liep perfect!
Mensonides schreef:lucas03 schreef:Klinkt idd heel interessant; ik rij met S&T, maar als iemand een Z proef goed op een trensje weet te rijden, dan zegt mij dat eigenlijk meer.
Ik zag laatst iemand nog in het ZZ-zwaar met alleen een trensje rijden vond ik zo knap om te zien! Paard liep perfect!
Rena100 schreef:Ik vind dat je nooit klaar bent voor een Stang en trenshoofdstel, als je het voor die tijd ook altijd met een trensje hebt kunnen doen, waarom dat gigantisch veel ijzer in de mond van je paard leggen. lijkt me niet erg prettig. Als je goed met je paard kan omgaan en goed kan rijden heb je het niet nodig.
cinny1 schreef:Vanaf het ZZ-Licht is S&T verplicht. Iemand met alleen een trens in het ZZ-Zwaar kan dus niet.
Midasje schreef:Als je met je handen van zijn mond afblijft en ik vindt het persoonlijk erg mooi als je Z gaat starten.