Charaz schreef:En dat lijkt me nou weer niet zo verstandig met een 2,5 jarige.Argievai, dan zou ik hem zoveel mogelijk rechtuit laten gaan in de bak ipv op een rondje (nadeel is wel dat je zelf ook er achteraan moet blijven gaan)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Charaz schreef:En dat lijkt me nou weer niet zo verstandig met een 2,5 jarige.Argievai, dan zou ik hem zoveel mogelijk rechtuit laten gaan in de bak ipv op een rondje (nadeel is wel dat je zelf ook er achteraan moet blijven gaan)
maar denk om het voor je paard te verlichten het misschien beter is hem niet tussen de benen vast te zetten. Zo dwing je een jong paard af naar beneden waar je later ook weer problemen mee kunt krijgen.
ennuu sorry voor het lange verhaal

@ bolzak; ja zo longeer k hem ook altijd maar zoals k al zei deed k hem die dag even naar beneden om te kijken hoe hij daar op reageerd
maar dit was echt maar 5 min ofzo, en k longeer nooit langer dan 10
toch nog een stukje gemist dus
... Maarr veel succes verder met em he!! doeii Katja schreef:Charaz schreef:En dat lijkt me nou weer niet zo verstandig met een 2,5 jarige.Argievai, dan zou ik hem zoveel mogelijk rechtuit laten gaan in de bak ipv op een rondje (nadeel is wel dat je zelf ook er achteraan moet blijven gaan)
Charaz schreef:Wat lijkt je daar niet verstandig aan? Het paard rechte lijnen laten lopen ipv een rondje?
Of het er achter aan lopen?

_Scarlet_ schreef:...
Voor een paar keer in de week gaat hij er echt niet op achteruit hoor, hij wordt er alleen maar sterker van. 
!
@ thirza; ja er is echt een verschil tussen de 1 en de ander van 2,5 hij kan het gewoon al heel goed aan, als die van mij ook niet zo 'af' was geweest had ik hem zeker nog een jaar/half jaar laten staan! 
ja zolang als het gaat laat ik hem hengst maar al zou ik hem niet meer aan kunnen of iets in die trant wordt hij wel gecastereerd maar zo lang mogelijk houden wij hem hengst!

.
ga vandaag weer even longeren maar doe het ook niet te vaak
tja