Ontzettend bedankt allemaal voor de super lieve berichtjes! Echt heel leuk om te horen!
@ girlchat: dat kan inderdaad wel kloppen, er zitten verschillende Paddox-eigenaren op bokt (loopt ook een topic over) 
@ Sorriso: Dankjewel zeg! Ja hij begint echt steeds fijner te gaan 
@ Mareska: Dankje! Hij heeft een karakter van goud, daar heb ik echt geen andere woorden voor, zo'n brave vind ik niet snel meer denk ik!
@SiDD: Hihi idd, die opmerking heb ik al een paar keer gehoord vandaag
Al moet ik zeggen dat ik écht geen koud had, 'k vond het juist een heel aangenaam weertje vandaag (misschien was het vandaag in NL wat frisser dan bij ons?)
@Bombarie: Dankje!! Hij is 1m70 maar toont groter omdat ik zo klein ben (1m60) 
@Kelly_Taco en Jethafa: ja daar hebben jullie inderdaad wel gelijk in, ik denk dat jullie foto 2-4-6-7 bedoelen? Hij had vandaag niet helemaal z'n dagje en had af en toe wat meer aandacht voor de dravers op de renbaan dan voor mij, wat een beetje spanning en af en toe wat taktfoutjes meebracht. Maar dit is iets waar mijn instructrice normaal heel hard op let, dus ik denk niet dat dit altijd zo is (ga er toch nog extra aandacht aan besteden, bedankt voor de tip
)
@ladylay: Dankjewel! En ik durf idd af en toe voorover vallen, daar moet ik op letten.
Hij is lekker voorwaarts, maar ook weer niet té, gewoon nog wel fijn controleerbaar. Hij kan af en toe wel een beetje heet worden, maar dat vind ik wel fijn, als ze zo graag meewerken 
KsVrPy: Dankje!! Hij is nu zo'n 1m70
CarolineP: Oeps sorry dan!
Maar jullie hebben wel wat anders leuks gevonden dan? Heel erg bedankt!
ZUSJEE:
Dankje meid!! Komen er ook weer snel foto's van die prachtige Wise van jou? 
En al de rest ook héél erg bedankt!