Heel mooi paard, jullie zijn een mooie combi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vind jullie echt een kei mooie combi! Ziet er weer super uit! Idra schreef:Denk niet dat het paard zo groot is, Jeannette Haazen is gewoon erg klein
Heel mooi paard, jullie zijn een mooie combi
, maar toch een groot amazone. Djana schreef:Zien we jou ook eens in de les ipv andersom![]()
![]()
Ziet er weer toppie uit jullie twee. Heeeeel veel succes a.s zaterdag op wedstrijd, maar dat gaat helemaal goed komen zo te zien![]()
Mooie foto's Margareth, maak je er ook a.s zaterdag?

Geweldig dier om naar te kijken. Je mams heeft de foto's mooi gemaakt 

Zieter goed uit
, daar mag je echt trots op zijn, Vind het rijden er super uit zien en vind dat je moeder goed kan fotograveren, alle fotó's zijn super mooi. Het blauwe Anky setje staat goed bij Versace. Nog heel veel succes met deze knapperd, maar komt denk ik helemaal goed.
Kirstenn_ schreef:Wow! Das een groot paard , of lijkt dat zo?
Ik vind het er mooi uit zien!
). Een martingaal werkt niet in op het moment dat het niet nodig is, maar wanneer het paard om welke reden dan ook het hoofd omhoog slaat hou je toch de controle. Zeker bij de jonge beesten vind ik dat een prettig idee. Hier in het zuiden is het vrij vanzelfsprekend maar meer naar het noorden of naar Duitsland zie je bijna nergens een martingaal. In Duitsland rijden ze liever met slof dan met martingaal.
maar ben op de goede weg