Dat doet ze erg netjes. Verder ga ik wel mee met de punten die je zelf al aangeeft. Succes met trainen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat doet ze erg netjes. Verder ga ik wel mee met de punten die je zelf al aangeeft. Succes met trainen!
, het is trouwens een omwijs gave haf. Met een enorme bos manen en staart
.
Ze ziet er goed uit!
DieuwJ schreef:Misschien ligt het aan mij, maar het lijkt wel alsof je zadel iets naar voren ligt, maar ik denk dat het aan mij ligt (A)
Jullie zien er gewoon erg leuk uit saampjes! 

) en je maakt het voor je gevoel makkelijker voor haar, probeer op je plek te blijven zitten en met je benen naar de galop toe te rijden, als het aanspringen nog moeilijk gaat moet je gewoon 1 punt vinden (bijv. bij die paal ofzo) en dan het gevoel van HUP galop, maar zonder dat je haar er bij probeerd te helpen. Ik vind je houding in principe wel meevallen als je je handen iets hoger plaatst en inde galop op je plek blijft zitten ziet het er goed uit hoor

) nou k zou zeggen gewoon oefenen en komt allemaal goed maar je moet met paarden nou een maal engelengeduld hebben
. Denk dat je dan ook wel veel in haar zult herkennen wat Furie misschien ook heeft/doet.
Ze wordt ook steeds mooier zeg!